suikerwater

Hoi,

heb daarstraks een berichtje gezet met het probleem dat onze Wiebe de laatste nachten altijd wakker wordt om 5 u; Is het mss een oplossing om hem suikerwater te geven? Doet iemand dit nog en hoeveel suiker doen jullie er dan in? Het is maar dat we eventueel niet opnieuw een nachtvoeding moeten gaan geven, maar dat hij het na een tijdje afleert.

grtjs, Bea
 
Hoi Bea,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar volgens mij is het niet  goed om suiker te geven. Volgens mij moet je het gebruik van suiker in het eerste jaar zoveel mogelijk beperken. En als je alleen water geeft, zou dat niet helpen?

Succes!
Groetjes van Elly
 
hoi,

het klopt dat je suikergehalte bij sommige baby/mensen daalt vroeg in de ochtend.
je zou het kunnen proberen maar ik zou het wel in de gaten houden en het eventueel even in overleg doen met je ha.

groetjes
 
Hoi Bea,

Net heb ik gelezen dat suiker erg slecht is voor baby's. Lijkt me ook niet goed, kinderen worden vaak alleen maar drukker van suiker. Ik zou eerder kiezen voor diksap. Weet trouwens niet hoe oud je kind is.

Succes! Groetjes Marieke
 
Hoi,

Onze kleine sliep een poosje terug  heel erg slecht en had ook van iemand gehoord dat het geven van suiker schijnt te helpen.
Op het cb over gehad, maar  hier waren  ze absoluut op tegen.
Ik heb het toen niet gedaan, maar je moet gewoon op je eigengevoel afgaan en als  je het niet zeker weet even bellen met  het bureau...

Gr thielie  
 
Terug
Bovenaan