@suisje

Hoi,

Ik kom even binnen vallen van april 2014. Maar ik was aan het mee lezen en zag dat jij ook een maart 2012 mama bent. En je naam viel me meteen op.
Ik schreef toen namelijk ook mee, mijn zoontje is eind maart geboren. En nu ben ik 15w zwanger van de 2de..

Gefeliciteerd trouwens, geniet ervan ;-)

Hoi mamaroos, wat leuk! Ik was toen littel_babbie, maar aangezien veel maart moeders van toen nog meekijken op het forum ben ik een andere naam gaan gebruiken. Ondertussen weten de dames het via fb.

Leuke leeftijd voor een 2e he :) ben benieuwd wat ze er van door krijgen.

Hoe gaat het? Meeste kwaaltjes al achter de rug?

Liefs,
Suisje

Van de FB pagina weet ik niks, dus hoe je naam me bekend voor komt is een raadsel ;-) haha

Ja een super leuke leeftijd, alleen vind ik het wel pittig zwanger zijn en een dreumes rond rennen haha. Hoe ervaar jij dat??

Hier gaat het ok, erg moe maar mag niet klagen ;)
Hoe voel jij je?

Heb je mee geklets met de maart 2012 moeders? Misschien begrijp ik je verkeerd.

Mijn naam heb ik idd wel gebruikt bij de april mama's, dat was helaas van korte duur, maar mag niet klagen, nu alweer bij de juni mama's!

Ik kan wel veel minder hebben, ik kan mijn rust niet meer zo goed pakken. Maar verder valt het mee. Ik zit op mijn werk en 's avonds nog even spelen en douchen en dan naar bed. Dat gaat wel. Op mijn vrije dagen probeer ik weg te gaan of als we thuis zijn gaat de tv nu sneller aan. Ligt eraan hoe ik me voel, maar ben vaker misselijk en futloos. Maar voor mijn gevoel gaat het nog goed.

Ow nee ik bedoel ik ben een maart 2012 mama ;) haha. Ik was april 2012 uitgerekend. Maar meneer kwam 5 dagen te vroeg.

Ja het is echt wel anders he met een 2de. Goed aan jezelf denken, want je moet nog even ;).
Werk je veel?

Terug
Bovenaan