SUKKEL IN DE EDAH

HALLO ALLEMAAL,IK BEN 4 MAART MOEDER GEWORDEN VAN MIJN 4E KINDJE;EEN HEERLIJKE ZOON.NU WAS IK VANDAAG MET DE KINDERWAGEN IN DE EDAH OM WAT BOODSCHAPPEN TE DOEN.TOEN LIEP ER EEN MAN MET ALLEMAAL BOODSCHAPPEN IN Z'N ARMEN,MET BOVENOP EEN PAK SINASAPPELSAP LANGS MIJ EN DE KINDERWAGEN.EN JE GELOOFT HET NIET;HIJ LAAT DAT  PAK SAP ZO IN DE KINDERWAGEN VALLEN BOVENOP MIJN ZOONTJES HOOFDJE.IK BEN NOG NOOIT ZO VRESELIJK GESCHROKKEN,EN ZO UIT M'N DAK GEGAAN.STOND IK DAAR MET EEN OVERSTURE BABY IN M'N ARMEN TEGEN DIE VENT TE SCHREEUWEN DAT ER OOK NOG WINKELWAGENS EN MANDJES BESTAAN,EN DAT MIJN KINDJE WEL IK WEET NIET WAT KON HEBBEN.DIE MAN SPRAK AMPER NEDERLANDS EN STUNTELDE MAAR WAT VAN:SORRY SORRY KIND GOED NIET AAN HAND.WAT NOU SORRY,HIJ MOET GEWOON UITKIJKEN.MIJN ZOONTJE IS HEEL ERG GESCHROKKEN EN HUILT SINDS VANMIDDAG VEEL.HIJ WIL OOK STEEDS BIJ MIJ ZIJN EN AAN DE BORST.TERWIJL HIJ  NORMAAL EEN RUSTIG KINDJE IS.ALS HIJ ZO BLIJFT BEL IK TOCH DE ARTS MAAR.
 
Oh Nathalie, wat zul jij geschrokken zijn zeg! Ik zou echt ook helemaal uit mijn slof schieten hoor. Vreselijke dingen zou ik zeggen. Van onze kindjes moeten ze afblijven! En inderdaad, die mandjes en wagens waar je aan die ingang van de winkel over struikelt, die staan er echt niet voor niets!!!!!!! Heel begrijpelijk dat je boos was, is de moederliefde en bezorgdheid. Hoe gaat het nu met je kleintje? Hoop dat alles goed is en dat hij en jij weer van de schrik zijn bekomen.

Liefs Linda
 
Jeetjemina .... in Assen is er iemand veroordeeld vanwege het winkelen zonder mandje of winkelwagen! Wat een hampel. Hoe gaat het nu? Je zoontje zal ook wel geschrokken zijn van jou, is ie alweer wat bijgetrokken?
 
Erhg, wat verschrikkelijk. Ik had het een keer in de trein; had mijn zoon met kinderwagen geinstalleerd en hij lag lekker te slapen. Loopt een man langs en hij moest even steun zoeken omdat we wat "schommelden", die steun zocht hij bij de kinderwagen. Bijna met zijn hand in mijn zoon zijn ogen!! Je hebt er van die lomperds bij zitten....
Ik hoop dat je zoon zich nu weer een beetje beter voelt. Het is wel fijn dat je de troost middels bv kan geven.
Sterkte!
 
Als ik me niet vergis heb je dit bericht al een keertje eerder gepost, of een versie daarvan (misschien is dit je anti-allochtonen-versie?). Je weet wel dat de meeste mensen serieus op dit forum dingen willen uitwisselen he?

Doe eens normaal!

Lein


 
Nou Lein, ik vind dat je wel erg heftig reageert. Zoals je zelf weet als je even nadenkt, komt een berichtje wat iemand gepost heeft vanzelf weer bovenaan als iemand erop reageert (zoals wij nu doen met onze flauwekul).
Maar ik vind toch even dat je niet rechtvaardig bent tegen de schrijfster van dit bericht, want degene die het laatst reageert zorgt dat dit bericht weer boven komt. En dat kan wel een nieuw iemand zijn die alle berichtjes leest!

Laten we ons daar nou niet zo druk om maken.

Groeten,
Maike
 
Terug
Bovenaan