Tja Dittie, inderdaad een sjipsverhaal... kan er nu ook de humor even niet van inzien.... toen ik de afspraak maakte in het Nijmeegse had ik al een wachttijd van 7 weken... dus streepte de nachtjes af omdat we echt het gevoel hadden van "dat is het"!!! Dus toen we er gisterochtend heenreden heb ik van de zenuwen zitten overgeven in de auto; had er zo onwijs naar uitgekeken omdat je voorstelling zo enorm positief was van het hele gebeuren.... en dan ga je op de terugweg zitten nadenken en relativeren en dan blijkt het toch een heel rommelig gedoetje te zijn. Werden nog 12 (!!!!) buisjes bloed afgetapt voor de meest gekke dingen.... nu weet ik dat je in een academisch wel gelijk helemaal van top tot teen aan de beurt bent en je hele dossier vanuit je vorige ziekenhuis aan de kant gemikt wordt maar dit was wel heel extreem; ik zei nog tegen m'n man; het lijkt wel of ik voor een niertransplantatie kom waar ik op z'n minst 80% kans heb om te overlijden ipv een geplande sectio.... nu is een sectio natuurlijk ook niet iets om "ff tussendoor" te doen maar toch...
Dat ik uberhaupt voor de 2e x zwanger ben geraakt is puur omdat me beloofd is dat het echt allemaal gepland gaat worden. Echt geen gedoe met weeen meer, geen paniek meer, geen depri-toestanden erna meer.... anders was onze boy toch echt de enige gebleven....
Maar goed, ik moet vertrouwen houden dat het goed komt; dat ik echt hier in het zhuis op 5 minuten afstand rijden geholpen ga worden; dat ik nog steeds als goedmaker voor de bevalling in 2006 5 dagen lang in de nieuwe superdeluxe kraamsuite mag met m'n echtgenoot....... die dag en nacht mag blijven....
vrijdag hoop ik meer te weten.... ik probeer het knopje weer te vinden en om te zetten....
ons meisje woog trouwens al 2500 gram bij een duur van 33 weken..... volgens mij best knap.... zeker voor een meisje?