sunshine jo !!

A

Anoniem

Guest
he meissie , hoe is het bij jou!! ik zit nu te wachten op mijn ongie!!   moet morgen in het zkh komen voor te starten met de IUI maar ja dan moet ik wel ong geworden zijn he !! en zul je zien ga ik nu een hele tijd erover heen,   en nu moet het eigenlijk komen!!

ik heb wel wat buikpijn , dus ja ik denk toch wel dat ze onderweg zijn, zul je zien......??
ik weet niet of dat ik dan wel moet gaan morgen!! ik denk dat ik gewoon ga en hoor wel wat ze zegt!! misschien krijg al de med mee met uitleg voor als ik ong ben geworden, ik weet het niet??
ik wacht maar gewoon af!!

maar ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat!!!
hoop je snel te horen ik duim voor ons meid!!

dikke kus van mij,

Hé Wendy,

Tja, je ongi blijft vast weg vanwege de spanning omtrent de start van jullie eerste IUI
Is natuurlijk ook wel spannend hè !
Morgen gewoon gaan , ze kunnen je inderdaad hoogstens terugsturen en wie weet word je vanavond wel ongi , vannacht of morgenochtend...
Allemaal nog op tijd toch ?
Bij mij gaat het wel hoor. Ik voel me redelijk goed (ook mentaal maar ja wat wil je als je zaterdag op skivakantie gaat) maar voel af en toe wel wat krampen in mijn buik
Wel goed , niet goed ??
Pff, een constante strijd maar ik probeer me niet gek te laten maken en toch echt op de test te wachten want dát is het  'moment - suprème'
De testdag is dus tijdens onze vakantie , net als vorig jaar (ook cryo / IVF) en het jaar daarvoor (nog geen behandeling)
3 x is scheepsrecht toch ??
Daarvoor laat ik mijn gluhwein en glaasje Franse wijn 's avonds maar al te graag staan
Skien kon geen kwaad volgens onze professor dus we gaan wel gewoon, doen we het gewoon wat rustiger aan...

Nou, ik hoor wel hoe het morgen is afgelopen en hoe je behandeling nu verder gaat verlopen

Succes

Liefs,
SunshineJo

hoi hoi, ja hoor ik was dus dinsdagavond ong geworden!!
ik heb nu de spuit meegekregen moet nu puregon gaan spuiten en woensdag weer terug komen, moet vandaag beginnen met spuiten,
ben benieuwd , en al shet goed is dan heb ik 1 of 2 eitjes gemaakt!! en dan moet mijn man komen hahah, als ik meer eitjes heb aangemaakt dan houd het deze maand op!!
dat is dan te gevaarlijk zei de gyn,voor de eerste keer dan he,
dus ben benieuwd!!
ik duim voor jou meid ik hoop zo dat je niet meer ong word het is jullie gegund!! ik hoop je snel te horen met goed nieuws!!!

ik laat je snel weer iets weten,
dikke kus van mij,

Terug
Bovenaan