sunyra en yoëll

Ik doe het even zo, want anders zijn we de verjaardagskalender zo aan het bevuilen.

Aangezien ik 2 jaar in de kinderopvang heb gewerkt en mn man zn hele leven al voetbalt, zijn er heel wat amen voorbij gekomen.
Na lang struinen in boekjes op internet enz kwamen we op Yoëll.
M'n man z'n voorletters zijn JEA en die van zn vader ook, we wilde onze zoon vernoemen naar beide opa's dus hadden we al E(duard) en A(ntonius). Een J zou verwarrend werken qua post ed. Dus werd het Yoëll.
We konden niemand met deze naam dus waren we er eindelijk uit.
Op internet kon je kijken hoeveel kinderen met deze naam waren, nou in 2006 was er een Joël, maar niet met de Y.

En jullie?

Groetjes Pauline

Sorry, beetje late reactie maar kijk nooit op pagina 2 haha....zal het vanaf nu ff doen

wij zijn op de naam Yoëll gekomen via een omweg haha....

we hadden eerst de naam Noëll, maar een paar maand voor dat ik uitgerekend was werd er een meisje met deze naam geboren en die wonen dicht bij ons en ze gaan later naar dezelfde school en waaarschijnlijk dus in zelfde klas....dus dat was het niet haha
daarna zijn we verder gegaan met de naam Roëll maar mijn man rolt nogal met de R. dus dat klonk nergens naar pfffff wat is het ook wat dus het is uiteindelijk Yoëll geworden maar nu vinden wij deze naam toch veel leuker als de rest haha

Als het een meisje was geworden dan had ze Chanell geheten en die van jullie....????

Groetjes Denise en Yoëll

Tja een meisjesnaam blijft nog geheim. Wie weet als ooit de tweede een meid wordt.
Moet nu nog even niet denken aan een tweede hoor, met 1 is het druk genoeg, over een tijd gaan we eens kijken
Op die site van spaarbeleg staat dat er de afgelopen 12 maanden 2 jongens met de naam yoëll zijn geboren, die van ons dus!

Groetjes Pauline mv Yoëll 14 weken

ja zag het staan op spaarbeleg

bij ons komt er ook wel een tweede als alles goed mag gaan, maar we gaan de kinderen niet dezelfde klanken in de naam geven het zal ook wel geen meid worden want mn mans broer heeft 4 jongens hun kinderen hebben allemaal wel dezelfde naamklanken

ze heten milan, sylvan, tristan en davian klinkt wel heel geinig hoor maar ik hou dr niet zow van

Terug
Bovenaan