Sunyra/foto op doek

Hai,

Ik heb een prachtige close-up van Isa op linnen laten zetten (in zwart-wit maar kan ook gewoon in kleur of in sepia) via

www.herinneringenoplinnen.nl

Echt super mooi!! Hele snelle service, en tot op heden de goedkoopste die ik ben tegengekomen! Een echte aanrader!

Grtz. Poppetje71

Hey meis,

Zag je topic helemaal niet staan....de meiden zeiden het vanmiddag dat er wat voor mij op het forum stond....tja krijg je als je een paar dagen niet zow superactief bent haha...

Maar heel errug bedankt hoor....ik ga direct ff op de site kijken.....

Kuszzz

Dit bericht was niet voor mij bestemd, maar heb toch even op deze site gekeken... Ik heb gelijk een mooie afdruk in zwart-wit besteld voor de verjaardag van mijn vriend!! Wat een goede tip, en inderdaad zeker niet te duur! Bedankt (was wanhopig op zoek naar een mooi cadeau)!!

Myrna, mama van Isis (05-09-2006)

Ja, zal ik doen! Ik heb 'm trouwens toch in kleur besteld (hoezo eeuwige twijfelkont, haha!). Ik ben heel benieuwd! Als het goed is krijg ik 'm op 5 of 6 maart bezorgd, dat heb ik zo geregeld omdat ik op die dagen thuis ben en papa niet... het moet natuurlijk wel een verrassing blijven!!

hoi,

Leuk idee zo'n doek, en heb snel ff op de site gekeken, maar hou het zeker in gedachte!
Laat idd even weten als je het doek binnen hebt wat je ervan vindt.
Ben benieuwd en nieuwschierig haha.

groetjes kaat

Terug
Bovenaan