super 12 wkn echo

Hoi meiden

Ook hier een super 12 wkn echo. De kleine was erg druk in de weer en het koste dus ook erg veel moeite om de nekplooi te meten. Maar het is allemaal gelukt en alles ziet er supergoed uit. Heerlijk. De kleine was heel hard bezit met drinken tijdens de echo, echt een super schattig en grappig gezicht. Eindelijk kan ik dan ook echt geloven dat ik in okt mamma ga worden. Tot nu toe was het nog zo onwerkelijk en was ik toch best wel bang dat er iets mis zou gaan. Dus vanaf nu ga ik er echt van genieten. Gister de eerste kleertjes gekocht als kadootje voor onszelf voor de goede echo.

Hopelijk horen we nog veel meer verhalen van iedereen over supermooie echo's

Groetjes natalie
(12wkn5dgn)

Geweldig toch al die leuke verhalen!!
die kleine van ons was zo enorm druk aan het bewegen! en zwaaide meteen! hihi
je kan er naar blijven kijken die foto's!!
gewoon genieten!
Liefs Jenny

Hoi Nelly

Ik ben inderdaad ook 9 okt. uitgerekend. (krijg wel iedere keer met de echo een andere datum op , maar aangezien die allemaal rond die 9e liggen ga ik daar maar gewoon van uit).
Ik geloof dat we met een stuk of 3 zijn op 9 okt, gezellig.
Mag maandag weer naar de vk,hopelijk kan ze het hartje dan horen.

Groetjes Natalie

jahoe toppie.

echt super.

wij hadden vrijdag de 2e echo wij zijn in verwachting van een tweeling dus wordt zeekr toto de 12e week elke 2 weken een echo gemaakt.

we waren vrijdag 10 weken en 5 dagen.

de kindjes maken het super, de ene is kleiner dan de andere, zodoende denken ze nu dus plots aan een een eige tweelign hoewel dat vorige keer nog 2 eiige was. de echoschopiste zei ook dat ze pas met 20 wkn kunnen zeggen welke van de 2 het is, 1 of 2 eiig.

ik vind het super om elke keer weer te zien dat ze goed geroeit zijn. ze zin nu 33 mm en 27 mm. dat is kleiner wat normaal is maar dat kan ook komen omdat het er 2 zijn.

ik vind het allemaal nog heel eng en heb ook nog niet veel gekocht. dat doe ik pas na de 12 weken echo en de nekplooimeting. die heb ik over 2 weken. ik hooop dat ze in de tussentijd goed gaan groeien ik zit ze echt in te stralen door mijn ahnden erover te leggen en mijn enegrie erheen te sturen.

ik ben echt blij voor je dat alles goed is. gefeliciteerd!!!!!1

gr martina

Hej;

Hier nog een blije mama! Wij zijn vanmiddag geweest. Ongelooflijk wat beweeglijk zo'n klein leventje in je buik al kan zijn. Superleuk om te zien!

Ik heb inmiddels ook weer wat meer energie en sinds 3 weken misselijkvrij. Volop genieten dus!

Liefs;
Judith

Terug
Bovenaan