Super 20 wekenecho

Vanmiddag hadden we de echo gehad. Die arts, ofzoiets, was echt heel vriendelijk. Hij heeft echt alles uitgelegd wat we te zien kregen. De beeb was helemaal gezond, alles was goed.

En raad eens wat het wordt?
Een meisje!!!!
Ik had echt gedacht dat we een jongetje zouden krijgen. Maar het was heel duidelijk een meisje!
Ik moest er ff aan wennen. Maar ik ben blij dat Evy een zusje gaat krijgen!

We zijn helemaal in de wolken.

Gefeliciteerd meid. En leuk hoor 2 meiden. Ik moet zeggen dat ik het ook heel leuk vind dat er hier een kereltje bijkomt. 2 van hetzelfde geslacht kunnen mooi met elkaar optrekken naar mijn idee hahahaha. En voordelig met de kleertjes hahahaha.

@ supertje. Die gedachtes hebben wij ook. Hopelijk kunnen ze goed met elkaar opschieten. En als we geen geld hebben voor kleertjes, kan ze mooi die van Evy aan. ;)

Ik hou jullie zeker op de hoogte.

Tjerk was zo uit die kleine maatjes gegroeid en het ziet er allemaal nog als nieuw uit. Dus hier gaan ze straks weer mooi de kast in hahahaha. Mijn man en ik riepen al voordat we het wisten dat er een kereltje bijkwam, het kan beter een jongen zijn, anders gaan we failliet hahahaha. Dat klein spul hebben ze zo kort aan.

Terug
Bovenaan