Super beroerd voelen

<p>Wie heeft ook zo een super beroerd gevoel ? Ik voel me super zwak, heb geen eetlust ben de hele dag door misselijk. Ik lig alleen maar op bed. </p><p>Ik wordt hier zo verdrietig van ik weet niet meer wat ik moet doen </p>
 
Ter aanvulling; ik ben 7 weken zwanger als het goed is. Heb daarnast bloedingen en krampen en rugpijn. Me familie vind dat dit komt door stress en dat ik mij niet moet drukmaken. Hierdoor vind ik zo weinig steun en krop ik alles op.
 
Ik zit denk ik in dezelfde soort situatie bloedverlies maar wel symptomen die toenemen. Ik probeer dat maar als een positief teken te zien ! Qua misselijkheid hielp gember mij heel erg en kleine beetjes eten op een dag 
 
Ik denk niet per se dat het met stress te maken heeft, dit doen echt je hormonen. Ik ben de eerste 4 maanden van mijn zwangerschappen ook altijd ontzettend misselijk, moet dan ook de hele dag overgeven (bij mij heeft het de medische diagnose HG gekregen). Ik heb daar uiteindelijk medicatie voor gekregen en ook al een keer opgenomen in het ziekenhuis. Elke keer begon het overgeven tussen week 6 en 7 zwangerschap. Wat helpt bij de meeste vrouwen is elke keer kleine beetjes eten en drinken. Vooral het drinken is heel erg belangrijk, zorgen dat je vochtpeil goed blijft. Het eten is dan iets minder belangrijk, want de baby pakt van jou wat ie nodig heeft. Mocht je meteen bij het opstaan erg misselijk zijn, dan moet je eigenlijk iets eten zodra je wakker wordt (dus bijv. cracker of beschuitje of zo). Een lege maag zorgt alleen maar meer voor misselijkheid! Gember en vanillevla zou ook moeten helpen, bij sommige vrouwen helpt cola drinken ook. 
De krampen en rugpijn zijn hormonaal, dit heeft te maken met je baarmoeder die aan het groeien is en dus ruimte aan het maken is. Dat is volstrekt normaal op deze termijn, maar kan wel heel vervelend zijn! De bloedingen kan ik me voorstellen dat dat stress oplevert, heb je daarvoor al naar de verloskundige gebeld? Waarschijnlijk ben je gewoon heel goed doorbloed en zijn er wat adertjes geknapt, maar zij kan je daar meer informatie over geven en je wellicht wat geruststellen.
 
Terug
Bovenaan