super controle bij de vk!!!!

A

Anoniem

Guest
Ow meiden ik kan het wel van de daken schreeuwen!!!
Ik ben zooo blij!!!!!!!!!!!!!

Vorige keer had ik nog een rot controle bij de vk nu was het echt super!!!!!!!!
Ik had een andere vk als de vorige keer. En deze keer werd er naar me geluisterd!!!
De baby was nu volledig ingedaald en lag dus goed klem in mijn bekken. Hetwachten was dus wanneer hij/zij wilde komen... (tja dat kan nog even duren maar ook snel zijn..)

Verder kreeg ik te horen dat mijn vk van vorige week nu 3 weken vakantie heeft!!! Ik was al doodsbang haar aan mijn bed te treffen maar over drie weken ben ik 42 weken en dan ben ik hopelijk bevallen. En dus niet met haar naast mijn bed!!!!

Ik heb besloten om er zo maar even van te gaan baby shoppen. Wat leuke kleertjes voor de kleine scoren!! Ik ben echt helemaal blij van dit alles!!!!!!!

liefs gridje

hoi

Wij hadden ook zon rare vk in de praktijk maar die heeft per juli 2007 ontslag genomen,thamk god,zag het ook niet zitten om haar aan mijn bed te hebben.ben blij dat alles goed was voor je en ik moet zelf donderdag weer terug echt spannend word het nu he. gr wendy

Lieve Gridje,

wat heerlijk voor je!
Een bevalling is zo iets intiems; dan is het fijn als je iemand hebt waarmee je overweg kan!
Helaas bestaat mijn vkige praktijk uit 5 verschillende en mijn  favoriet is deze week op vakantie... toch hoop ik deze week nog te mogen bevallen, dan maar zonder mijn favoriet, de andere zijn gelukkig ook wel ok....

Veel plezier met shoppen!!!

Liefs Nika  

Terug
Bovenaan