super dag gehad!!

A

Anoniem

Guest
hee meiden,

vandaag was het zover..ben naar Derek Ogilvie geweest! was zo super! gaf me zoveel troost en steun ondanks dat me moeder ff geen tijd had om langs te komen ;-)
Nu kunnen we proberen echt af te sluiten en aan de mooie herinneringen terug denken!
er zijn nog meiden die er destijds ook waren toen me moeder overleed en allemaal nogmaals bedankt voor jullie steun en luisterend oor!
jullie zijn allemaal toppers!
liefs xxx

Wat fijn dat je er wat aan hebt gehad meid! Ik geloof dat een moeder altijd bij haar kind blijft, ook al zie je haar niet! Ik moet zeggen dat ik je heel sterk vindt!

Mocht je de behoefte hebben, je mag het altijd met ons delen............altijd!

Liefs Jessica

P.s: ze zorgt vast dat jij net zo trots kan zijn op jouw kinderen als zij was op jou..............

Jouw baby komt ook!

hoe was hij ?ik wil er ook een keer heen om men vader omdat ik tegen hem heb gelogen toen hij heel erg ziek was en dat vind ik nog stees erg . gr mariejan

Heey meid,

Wat fijn dat het zo mooi was! Vind je echt een topper zoals je ermee omgaat!!!! En ook ik denk dat ze over je waakt!

Veel liefs ciomama

dank je wel lieve schatten!!
@mariejan, Hij was super! erg druk maar erg overtuigend!maar je moet geluk hebben dat jouw geliefde door komt! maar ik had het er zeker voor over en heeft mij desondanks veel steun gegeven!

Wat fijn dat dit je zoveel steun heeft gegeven, en dat je aan de mooie momenten terug kan denken. Ik vind het dapper zoals je ermee omgaat.
Liefs Chantal

Hey Neomi,

Ben net terug van vakantie en vandaar mijn late reactie.
Jammer dat je moeder niet doorkwam. Ik wil ook graag, ook vanwege mijn moeder, maar hij treed pas weer op in 2012 mei.
Enne we zijn hier altijd je luisterend oor. Ook al is onze tijd hier wel heel lang durig.

gr

Terug
Bovenaan