super echo gehad!...en we hebben wat gezien!!

ik heb gister een super mooie echo gehad....we zijn zoooo blij!!

t kindje was goed gegroeit.....ik ben ineens een week verder heen;-)
3 september uitgerekend ipv 10

enne....t klinkt zeer onwaarschijnlijk...maar wij hebben ook al gezien dat t een zoon word!!

ik zei tegen de vk....kan je al zien wat t word?
nou...zei ze...ik waag me daar niet aan...wil je t weten dan.....en toen zei ik...ik zie t al....een jongetje!!
ze zei naar enkele blikken op t scherm...ik geloof dat ik je gelijk moet geven als dit een meisje is...is t een vreemd meisje!!

t mooie is dat ze net een nieuw echoapparaat hebben....want t was zo super duidelijk...ik vind t jammer dat ik geen foto kan laten zien\

verder zag t er prachtig uit...niertjes, hersentjes...t hartje gehoord.. en hij schopt er al behoorlijk op los!!

we zijn helemaal happy, en iedereen mag t nu weten.....was gister dus precies 12 weken heen!

Leuk dat je het al kan zien. Ik ben ook 3 September uitgerekend, blijk ook wat verder te zijn dan we dachten. Wij willen ook weten wat 't wordt, maar daar wordt naar gekeken bij de 20 weken echo.
Dus we moeten nog ff wachten.

Wat leuk dat je het al kon zien. Heb inderdaad op internet gelezen dat het soms mogelijk is om het zo vroeg al te zien zeker als het een jongetje wordt en aan jouw bericht bewijst dat maar weer. Geniet van je mooie echo en je zwangerschap natuurlijk. Ik hoop over een paar weken ook te weten wat het wordt. Wij gaan daar een aparte echo voor laten doen kunnen we gelijk ook weer even gluren

genieten doen we zeker;-)

en t is ook heel bijzonder dat we zo vroeg al weten wat t word...en t is ook nog niet 100% zeker...maarja...ik ben niet blind...en de vk zei ook dat t bijzonder duidelijk te zien was...;-)

jullie ook lekker genieten van de zwangerschap!!
en bedankt voor de leuke reacties

Terug
Bovenaan