Super echo super blij!

Vandaag geweest voor een echo! Termijn zou ook definitief worden bepaald! En ben van 24 aug naar 21 aug verplaatst! Nu dus 12w1d!

Hartje klopte alles zat erop en eraan! En toen begon die me toch te bewegen! Zo heerlijk om dit gezien te hebben! Ben in de wolken!

gefeliciteerd!!!

Fijn is dat he! om naar je kleintje te kunnen spieken!
Ik ben vandaag bij vk geweest om hartje te luisteren! Heerlijk!! Geeft weer net even die bevestiging die je zo hard nodig hebt in die eerste periode!

Liefs,

T

Oww wat leuk! We hebben nog niet naar het hartje geluisterd! Dat doen we als het goed is maandag bij de vk! Voor de echo moesten naar het ziekenhuis!

Ja echt zoo heerlijk hè die roze wolk??

Hier ook gisteravond de echo gehad.... en ook bij ons een kindje met alles erop en eraan. Bewoog goed en ging zelfs rechtop zitten. Ben echt weer super blij.

De uitgerekende datum is 23 augustus, dus 12 weken nu...... Hopelijk gaan ook binnenkort de klachten van misselijkheid en moe verdwijnen, want daar ben ik wel aan toe!

Hoi!

Leuk he, zo'n echo!
Wij hebben ook afgelopen week onze 12 wkn echo gehad en zagen de baby ook bewegen. Hij/zij strekte zich eerst helemaal uit en daarna gingen de armpjes en de beentjes de lucht in! Zo apart dat dat allemaal in je eigen lichaam gebeurt zonder dat je er iets van merkt. We hebben een supermooie print van de echo meegekregen, waarop het gezichtje echt goed te zien is. Ieniemiene neusje en lipjes, helemaal compleet!

Terug
Bovenaan