Super emotioneel

Ik heb woensdag m'n NOD, erg spannend alhoewel ik niets verwacht. Ik ben wel chagerijnig en ik ben heeel emotioneel!
Verder gevoelige borsten, ben dikker geworden en heb een onrustig gezicht (veel puitsjes op m'n kin, heb ik normaal nooit). Het blijft gissen maar herkent iemand dit?

Liefs Danielle

Ps. voor alle zwangere ladies: GEFELICITEERD!!!

Hoi Danielle,

Spannend hoor! Het blijft toch moeilijk om te zeggen of het komt omdat je zwanger bent of omdat je NOD er aan komt. Gevoelige borsten zijn een teken van zwangerschap, maar komen ook voor als je ongi moet worden. Ik vind het ook frustrerend. Zelf heb ik woensdag ook mijn NOD. Ik heb eigenlijk helemaal geen verschijnselen die ik anders niet heb, dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat ik a.s. woensdag gewoon weer ongi word en dus voor ronde 3 ga.
Nog heel even volhouden, alvast succes.

Gr. Ils

hallo danielle

ik had ook nooit puistjes of een onrustige huid en heb het nu ook nu ik zwanger ben en helemaal de gevoelige borsten.
dus het klinkt niet verkeerd.
zal voor je duimen.

groetjes tijger (maart mama)

Haai,

Ik ben dus ook super emotioneel, niet normaal ik kan zomaar in huilen uitbarsten en heb wisselende stemmingen. Ook gevoelige borsten/tepels en noem maar op. Ook heb ik vaginale irritatie

Nou ik hoop het voor ons allemaal! Dat WACHTEN!! grr

Terug
Bovenaan