Super goed nieuws!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden, ik kan het bijna niet geloven, maar:

IK BEN ZWANGER!!!

Ik ben even helemaal van slag. Maar wat is dit geweldig zeg! Ik ben nu 1 dag overtijd, het is dus nog erg pril allemaal. Precies 1 jaar geleden zijn we begonnen en nu is het raak! Het is geweldig. Ik/wij zijn zo blij.
Tot en met zondag dacht ik echt; het is toch weer niet raak. Maar maandag dacht ik ineens; wanneer word ik nou ongesteld, normaal heb ik nooit zover van te voren zo'n hevig ongi-gevoel. Ik dacht dus steeds dat ik het eerder zou worden, maar niet dus. Verder heb ik gevoelige borsten af en toe, duizelingen en dus dat ongi-gevoel.
Ik weet hoe het voelt om op dit forum te lezen dat er weer iemand zwanger is. Je wil zelf ook zo graag en dat geeft een dubbel/jaloers gevoel.
Mijn zus is vorige week bevallen en precies een week geleden zijn we voor het eerst naar de gyneacoloog geweest en nu dit nieuws! Ik ben in de wolken.
Helaas steekt ook die angst voor een miskraam weer de kop op, maar ik denk dat iedereen dat wel in meer of mindere mate heeft.

Biaggi, ik ga voor je duimen 4 april. En voor jullie allemaal trouwens. Hopelijk tot gauw op het december forum! Toi toi toi!

Veel liefs Marieke.

Wat een geweldig bericht! Ontzettend gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er van, denk een beetje om jezelf en blijf maar lekker een tijdje op die roze wolk hangen hoor. Dat is zoooooo'n lekker gevoel!!
Anita

goeie morgen

Wat een geweldig nieuws!!!! Ontzettend gefeliciteerd!

Wij wachten nog met spanning had vrijd ongi moeten worden,
vanaf die dag als een zeurderig gevoel alsof ik het dus ieder moment kan worden!!!
Er is dus nog hoop als ik jou verhaal zo lees!
Maandag test gedaan die was negatief, we hebben afgesproken er vrijdag weer een te doen en dan maar hopen op beter nieuws

Nou ga lekker genieten, en we hopen er het beste van!
Gr Moppie

wauw,
Van harte gefeliciteerd !!!

Geniet ervan !!!

Groetjes Doortje

Van harte gefeliciteerd!!!

Wat heerlijk voor jullie... na een jaar die droom in vervulling !
Ik ben heel blij voor je, en geniet er maar van!

xx Bren.

Fijn joh, van harte !!!!!!!!!!!
Ga er lekker van genieten.
Jammergenoeg zit ik met veel chocola
hier achter de computer, dus zal binnenkort wel
een nieuwe nod kunnen berekenen.
Maar we zullen je vast wel een keer volgen.
Veel geluk. Greetje

Hey geniet ervan

want voor je het weet word je eindelijk moeder

gefeliciteerd

Geniet er van

groetjes natasja

en ehm die pillen ga ik dus ook gebruiken he

hihi

HOI HOI

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Kunnen we samen naar het decemberforum

groetjes leeuw32