Mijnlief en ik hebben ons weekendje naar Groningen alweer gehad. We zijn zaterdag vroeg vertrokken en hebben het glazenhuis een aantal keer van dichtbij bezocht, leuke kroegjes gezien, warme choc met slagroom gedronken en appelgebak gegeten, uit eten geweest, heerlijk geslapen in hotel, een super ontbijt de volgende ochtend en hop weer naar de stad de vrieskou in en Groningen-stad verder verkend. Wat hebben wij enorm genoten en heel erg bewust bedacht dat dit voorlopig ons laatste weekendje weg is samen. Over de terug reis hebben we wel 5 uur gedaan! Maar het kan ook zo gezellig zijn in de auto, lekker kletsen en dromen over van alles en uiteraard even stoppen bij de Burger King (ohoh)! kortom een geslaagd weeekendje weg!
We kijken heel erg uit naar onze kleine uk, nou dat duurt niet zo lang meer. Ben inmiddels alweer 34,5 weken!
Nou meiden nog even genieten van deze witte wereld, dikke buikje en vrijheid!
xxx
p.s zwangerschapskwaaltje erbij, ontzettende jeuk! VK zegt dat het een onbekende oorzaak heeft...dus ga nu maar ff stoppen met die olie, misschien dat ik daar niet tegen kan! Iemand hier bekend met jeuk??
xxx
We kijken heel erg uit naar onze kleine uk, nou dat duurt niet zo lang meer. Ben inmiddels alweer 34,5 weken!
Nou meiden nog even genieten van deze witte wereld, dikke buikje en vrijheid!
xxx
p.s zwangerschapskwaaltje erbij, ontzettende jeuk! VK zegt dat het een onbekende oorzaak heeft...dus ga nu maar ff stoppen met die olie, misschien dat ik daar niet tegen kan! Iemand hier bekend met jeuk??
xxx