super leuke dag gehad

onze beste vrienden hebben een babytje van 6 maanden. Normaal gesproken gaat ze naar het kdv (mams werkt 5x 5 uur), maar ze was deze week wat ziek en wat koortsig, dus mams deed haar liever niet naar het kdv. Mijn vriendin had al een paar dagen vrijgenomen, oma had 1 dag opgepast, en nu vroeg ze of ik vandaag op wilde passen. Natuurlijk wilde ik dat (zij heeft ook weleens op patrick en ilona opgepast dus ik zou ook geen nee durven zeggen!)
Vanmorgen om 8.45 werd de smurf gebracht en om 15.15 waren mams + grote broer hier om te kletsen en weer op te halen.
Patrick en ilona vonden het geweldig zo'n klein meiske! Ze hebben dan ook heel de dag, als ze wakker was, geknuffeld en gekust en gespeeld! Zo leuk om te zien!
En ik....ik heb genoten, hihi. Het was alleen best moeilijk, want doordat ze niet helemaal lekker was, had ze totaal geen ritme. Normaal drinkt ze om de 5 uur geloof ik 180 cc en nu moest ik maar kijken wat ik erin kreeg aan fruit of melk! hihi. Maar goed, gelukkig ben ik een ervaren moeder (ahum....) en is het helemaal goedgekomen!

x

x miranda

Hey Miran,

Lijkt me leuk als je je kids zo ziet knuffelen en kusjes geven aan een babytje.
En voor jou zou het ook wel wennen zijn, zo'n prulleke in huis ;-)

Maar fijn dat jullie goed genoten hebben!!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan