Super licht streepje early Kruidvat test

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb vrijdag een early clearblue test gedaan, die in eerste instantie negatief was, maar na de 10 min wel een positieve streep gaf. Maar ok, volgens mij heb ik die test echt veel te vroeg gedaan haha. Toen de dag erna een Kruidvat early test, die was negatief. Nu 2 dagen later weer een Kruidvat test en nu zag ik binnen de 10 min een heeeeeeeel licht streepje, echt nauwelijks zichtbaar en moet de test beetje kantelen om te zien. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoop zo dat de test positief is, na 2 miskramen vorig jaar.</p><p> </p><p>Groetjes Renske</p>
 
Ik had die van de action toen, ik moest hem tegen t licht houden om op 11 dpo een streepje te zien, m’n man zag t niet zo licht zeg maar. Kerel van 14 maanden zit nu voor me met de auto’s te spelen.
 
Is een beetje afhankelijk van hoe snel de innesteling plaatsvindt, maar het kan wel. Ik had bij mijn eerste op 12 dpo een licht maar absoluut niet te missen streepje al. Nu ben ik weer zwanger maar had ik pas 3 dagen later een vergelijkbaar streepje. Ik test overigens nooit met early testen en wacht altijd gewoon tot mijn NOD (mijn lf is maar 11 dagen), juist om dit soort onzekerheid te voorkomen.

Maar het kan dus wel zo vroeg! Dus ik duim voor je ☺️??
 
Ik had dit ook op DPO9. Heeeel licht en ik zag het alleen bij het kantelen.
De testen liepen elke dag een beetje op, tot een knaller op DPO12 en toen ook een test van ClearBlue gedaan (1-2 weken zwanger).
Het kan dus zeker!
 
Terug
Bovenaan