super licht streepje??

A

Anoniem

Guest
Heb vanmiddag een test gedaan,omdat ik erg nieuwgierig was.
Had vorige week wat steken in mijn tepels,gevoelige tepels.
Ik zou halverwege deze week mijn NOD moeten hebben.
Eerst zag ik niets,maar toen ik in het licht van het raam keek,zag ik een heeeeel licht streepje.Begin nu echt te twijfelen.
Moet natuurlijk nog even een paar dagen wachten met opnieuw testen.
Ik word er zo onzeker van,zou het dan toch raak zijn,na 12 maanden?
Help,ik word er nerveus van.

Jullie kunnen niks met dit bericht, maar ik ben het even kwijt.
groetjes Fleur

Het zou goed kunnen dat het een licht streepje was, ik zou inderdaad na 2 dagen nog een test doen dan heb je waarschijnlijk wat meer hcg-hormoon in je urine. Hoop het echt voor je! Je verdient het! (zeker na zo lang wachten) Ik ga zelf woensdag ook een test doen en ben nu bezig met ronde 5, dus hopelijk is het ook raak!

Laat het wel even weten!

Succes!

Liefs Victory

of haal over 2 dagen die test die aangeeft hoever je bent of die test van zwanger/niet zwanger.
die geeft je gelijk duidelijkheid.
ik heb ook paar keer een lichte streep gehad,opeens werd ik ongi.toen kreeg ik weer lichte streep,volgende dag toch maar die cb gekocht.die gaf toen 1-2 weken.
die testen zijn ook dus heel gevoelig.
succes.hoop dat het nu wel raak voor je is.
gr marjan

ik zou gewoon een clear blue doen die zegt zwanger of niet! die deed ik ook 4 dagen te vroeg en ja hoor!!! en anders toch 2 dagen wachten!!!
als het streepje wat kleur had dan is het wel zo natuurlijk!

he,

ik heb excact hetzelfde gehad, moet je anders me bericht maar even terug lezen. maar helaas ik was niet zwanger....

Even een tip,
men zegt in de bijsluiters wel dat het moment van de dag niet uitmaakt wanneer je test, maar mijn ervaring is wel dat je het beste ochtendurine kunt gebruiken. De concentratie HCG is dan gewoon hoger, zeker in het prille begin maakt dat in mijn beleving wel uit!
Succes ermee en hopelijk een goede uitslag!

Groetjes Sas

Zou morgen gewoon even opnieuw testen, goed drinken en in de ochtend gebruiken!

Succes he, duim voor je!

Ben benieuwd, heb gister een vroege test gedaan en had een heeel licht streepje. Ga over een paar dagen de gewone test wel halen.
Ben wel benieuwd of je zwanger bent

Terug
Bovenaan