Super maar spannend

Hallo lieve meiden!
YesYesYesYes!!
Ik heb net de bevestiging gehad van de verloskundige dat ik 5 weken na mijn miskraam weer zwanger ben!!!Jippie!! Het is natuurlijk ongelooflijk spannend, maar ik voel me goed en ik wil echt optimaal genieten en me niet druk lopen maken! Maar ik zit wel met een ding: wij gaan over anderhalve week op vakantie en dat is op zich heel leuk juist, maar we gaan naar Egypte. En daar is het nu 40 graden...en ik ben daar de vorige keer ziek geworden van het eten!!! We wilden toch heel graag daar naar toe, omdat het snorkelen zo ongelooflijk mooi is daar en we hebben een mooi hotel aan het strand. Maar ik wil nu zo voorzichtig mogelijk zijn met mijn prille lieverdje in mijn buik en de ervaring van een miskraam dikt dat nog eens aan...Hebben jullie tips voor mij om voorzichtig te zijn?? Als jullie tips van mij willen over zwanger worden, kun je op het 'zwanger worden' forum kijken. xxxxx van Soof

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!! Wat geweldig zeg!! Heerlijk!! Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor (ik ben nu de 1ste keer ongesteld na de mk), maar ik gun het je van harte hoor. Probeer zoveel mogelijk te genieten, ook al zal het nu wel moeilijker zijn. Echte tips om te voorkomen dat het fout heb, heb ik helaas niet! Je weet het gewoon nooit! Je kan super voorzichtig zijn en dan gaat het fout en sommigen kijken nergens naar en leven maar raak en daar het wel goed. Dus ja, doe gewoon niet wat je niet ziet zitten! Veel plezier op vakantie!! Groetjes Cath

hoi
gefeliciteerd hoor
en hopen dat het nu goed blijft gaan
en over de vakantie
ik zou gewoon oppassen met vlees enzo
en niet naar vage eettentjes gaan maar zoveel mogelijk in het hotel eten
en gewoon lekker genieten van je vakantie!!!

groetjes mutsje

Hoi Soof,

Heel erg gefeliciteerd! Wat super dat je zo snel na je mk weer zwanger ben. Dat geeft me moed. Ik heb afgelopen zondag een mk gehad. Ik was bijna 5 weken. Dus een hele vroege, maar daardoor niet minder vervelend.

Ik ben benieuwd naar je verhaal, heb je gericht geklust, getempt, of iets anders.

Mijn cyclus moet namelijk weer op gang komen maar ik heb begrepen dat het allemaal wat van slag kan zijn.

Geniet maar lekker van je vakantie, en inderdaag uitkijken met water, sla (die worden vaak gewassen met kraanwater) en vlees.

Liefs,
Anne

Hoi Anne!

Gelukkig,dat was nou ook mijn bedoeling, om jullie moed te geven!
Wat vervelend dat je een miskraam gehad hebt zeg!
Ik heb niks gedaan, niet getempt ofzo, maar op de gok en zo vaak mogelijk en de hele cyclus door, proberen te klussen..Dus ik heb niet speciaal rond de eisprong geklust met mijn vriend.
Veel sterkte en succes!
x Soof

Wat geweldig zeg!
Gefeliciteerd hoor!

Mocht je wel diarree krijgen dan mag je geen diacure maar wel ors [ik geloof dat het zo heet]
Bel anders je HA nog even voor info.
Ga je misschien ook wat geruster weg.

Geniet ervan!

Monique2

Hallo Soof,

Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van en ik zou lekker op vakantie gaan en gewoon een beetje oppassen met eten. Geniet van alles en duim af en toe een beetje voor ons dat het ook snel raak is.

Groetjes,
Ongeduldje32

Terug
Bovenaan