ooow wat voelde ik me gisteravond ellenidg zeg! Buikpijn en ik had het idee dat mijn keel dichtgeknepen werd. Vanochtend voelde ik me wel goed, al voelde ik de tranen hoog zitten. Patrick had er zin in! Liep thuis zowat te stuiteren! Vol goede moed/zin gingen we naar school En hij deed het super goed! We zijn zo trots. Hij liep netjes mee naar binnen en toen de jufrouw zei; goedemorgen patrick, gaf hij netjes een handje en zei; gelukkig nieuwjaar! Lief toch of niet? De juf wees hem waar hij zijn jas en tas kon hangen en zei toen waar hij mocht gaan zitten in de kring. Hij huilde even en ik ben achter hem gezegd, maar wel gezegd dat als de grote wijzer beneden stond ik moest gaan. Ik ging nog even zijn gymschoentjes wegleggen en toen ging de bel. Ik had hem verteld dat als de bel ging wij zouden gaan, dus toen kwam het grote verdriet! Zo zielig! Maar al met al had mama meer tranen volgens mij. De andere juf was er toevallig ook even (hij heeft 2 juffen; de één op maandag en dinsdag, de ander op woensdag en donderdag en vrijdag wisselen ze af) en zei duwde me de gang op, want patrick mocht mijn tranen niet zien natuurlijk. Dus ik sta daar op de gang tranen met tuiten te huilen...hihi, komen er allemaal moeders die even een arm om me heen sloegen; 'heel herkenbaar hoor mama, is helemaal niet gek dat je moet huilen'.
Tussendoor heb ik een keer gebeld en hij deed het prima voor een eerste dag, hij keek wat de kat uit de boom. Toen we hem op kwamen halen zagen we meteen dat hij helemaal gebroken was. Arm ventje! Maar hij zei meteen dat hij het leuk vond.
Thuis heeft hij niet gespeeld, maar alleen maar liggen rusten op de bank. Hij ligt net in bed en zei dat hij zin had om morgen weer te gaan.
Dus, al met al; dag 1 ging hartikke goed (maar uit ervaring met de psz weet ik dat dat niet altijd iets wil zeggen)
x
Tussendoor heb ik een keer gebeld en hij deed het prima voor een eerste dag, hij keek wat de kat uit de boom. Toen we hem op kwamen halen zagen we meteen dat hij helemaal gebroken was. Arm ventje! Maar hij zei meteen dat hij het leuk vond.
Thuis heeft hij niet gespeeld, maar alleen maar liggen rusten op de bank. Hij ligt net in bed en zei dat hij zin had om morgen weer te gaan.
Dus, al met al; dag 1 ging hartikke goed (maar uit ervaring met de psz weet ik dat dat niet altijd iets wil zeggen)
x