super onregelmatige cyclus

A

Anoniem

Guest
ik heb een kuur gehad van 10 dagen om me cyclus normaal te krijgen omdat ik om de 14dagen 8dagen ongesteld werd.maar ik had toen een test gedaan op de laatste dag van de kuur en die pakte heel vaag uit in ieder geval de tweede streep.(heb dit ook met me eerste zoontje gehad).
dacht dus dat ik zwanger was maar ben de volgende dag ongi geworden duurde maar 3en een halve dag.en ik bloede vrij helder.
nu weet ik niet zeker of het innestelings bloed was ik had wel al 3 dagen soort ongi pijn  voor ik bloede.en was ook misselijk en moe en chagrijnig.
en nu heb ik nergens last van maar me vriend vind me buik en borsten wel al dikker ik ben zelf niet dik ofzo dus het valt wel op.
ik ben zelf 21 jaar en me zoontje is 15maanden,wil het nog niet lukken omdat we het zo kort op me kaar willen?ik heb maar 3 keer de prikpil gehad en de laatste was in oktober.  

Hoi Kenji

Wat voor kuur heb je gehad als ik vragen mag??
IK heb niet zo'n cyclus als jou,maar de mijne is lang.. (42 dagen, 40 en nu zit ik op 42 en nog niet ongesteld maar vanmiddag negatief getest)
Wat kwam er precies uit de test?? Zwanger??
Als ik jou was zou ik het nog even afwachten en dan over zon 3 a 4 dagen weer testen. Misschien dat dit meer duidelijkheid brengt.
Spannend !!

Groetjes Maike Sanne

Hoop voor je dat het een innestelings bloeding is!!
Mijn lichaam was ook veranderd, ik voelde me ook heel anders dan normaal. Maar mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden..
(hoefd natuurlijk niet zo te zijn bij jou !   hoop ik ook niet hoor !)
Ik zou nog paar dagen afwachten... Spannend !

Hou je me op de hoogte?

dat is het probleem ik werd letterlijk om de 2 weken ongi en 8 dagen lang.
ik had primolut gehad,en de test leek positief,dus ik weet het niet zeker afwachten wanneer   ik weer ongi word.

groetjes lana

Hallo Iedereen,

Ik hoop dat het snel beter gaat met iedereen. Het is zo lastig om een onregelmatige menstruatie te hebben. Weet er helaas alles van. Ik zal me even voorstellen. Ben nu 28 jaar en ongeveer de helft van mijn leven aan de pil. Mijn cyclus was geen cyclus. Ik ben vanaf mijn 9de bijna 10de jaar ongesteld en vanaf11de jaar  aan de pil. maanden achterelkaar ongesteld en vervolgens een paar dagen niet en of andersom. Uiteraard gepaard met hevige bloedingen en piijn. Wij gaan 01 oktober stoppen met de pil. Ik ben stiekum heel erg bang dat mijn menstuatie weer de baas gaat spelen en net zo wordt als toen. Maar waar jullie het over hebben is dat om zwanger te worden en toch de cyclus te regelen??

Groetjes Karoliene

Terug
Bovenaan