Hoi, ik wil even van me afschrijven.. hopelijk hebben jullie tips.Wij hebben al 5 jaar een kinderwens, helaas nog niet volledig vervuld. Na een fertiliteitstraject ben ik voor de 3e keer zwanger. Helaas al 2 miskramen gehad. De eerste was vrij vroeg bij 5+5 en kwam zelf op gang. De 2e kwamen we erachter bij de verloskundige bij 7+3, we hadden bij deze al eerder een kloppend hartje gezien.. de kans op een miskraam dan is 1-3% maar helaas vielen wij hier dus net tussen. Deze kwam helaas niet zelf op gang, na 2x medicatie, een ziekenhuis opname en uiteindelijk een curettage, dat hoofdstuk afgesloten. <br /><br />Nu vandaag de dag ben ik precies weer 7+3 weken zwanger. Maar zo ontzettend onzeker en bang! (Niet alleen vandaag). Achteraf bij de 2e miskraam voelde ik het aankomen, de gevoeligheid van mijn borsten namen af. Wij hebben in deze zwangerschap nu al 2 goede echo’s gehad en hebben wekelijks een afspraak staan voor een echo, tot aan de termijn echo, daarna wordt ik medisch gezien in het ziekenhuis (wegens mijn gastric bypass operatie).<br /><br />Bijna elk moment voel ik aan mijn borsten, heb het idee dat het smorgens en savonds (wanneer ik geen bh om heb) ze geen zeer meer doen, het idee dat toen ik eerder m’n bh uitdeed het zeerder deed dan nu.Wel was vanaf het begin de zwangerschapskwalen erger dan de vorige keer (vermoeider, vlagen misselijk, emotioneler) alleen als ik erbij na ga denken heb ik ineens niet zoveel last meer of het idee dat het allemaal minder wordt.<br /><br /><br />Ik wordt er zo onzeker van, het is vreselijk… zo bang dit weer te moeten verliezen en het is zo welkom! Iemand tips dat ik er niet zo obsessief mee bezig ben? Of ervaringsverhalen?<br /><br /><br /><br />