super pijn gehad zoals mn miskraam! help


Hallo

Ik had een vraagje.. vannacht had ik net zo'n hevige pijn als toen ik in januari mn miskraam had gehad! ik schrok heel erg en dacht het ergste alleen toen de 1 ste in januari bloedde ik gelijk.. en nu niet.. dus ik heb de verloskundige gebeld en gevraagd hoe of wat? zij vertelde dat het misschien de groei van mn baarmoeder kan zijn..en dat ik zolang ik nie bloed het niks ernstigs hoeft te zijn.. wie heeft er ervaring mee?? ben pas 8 weken zwanger! en mag morgen voor de 1ste echo!
Alvast bedankt!

Liefs Chantal
 
hoi,
maak je maar niet te veel zorgen hoor,ik ben zwanger van nr 3 dus je zou zeggen de boel is al lekker opgerekt maar gisteren nacht kon ik ook niet slapen van de pijn in mijn buik,ik ben nu in de 18e week ,maar heb al die weken al last en herken het wel van de vorige keren,ik weet niet of het je eerste is maar dat oprekken kan echt veel pijn doen,is bijna niet te geloven he als je bedenkt hoe klein het allemaal is.ik heb zelf ook 2 miskramen gehad dus het is begrijpelijk dat je schrikt.
morgen krijg je gelukkig een echo en dan kan je zien dat het allemaal oke is ,dan vertrouw je het ook veel meer.succes morgen en hopelijk veel plezier met het zien van je kleintje
groetjes romy
 

Hallo

Alles id goed.. het hartje klopte.. en ben niet 8 maar 7 weken zwanger.. langere cyclus en latere eisprong enzo.. over 4 weken terug.. joehoe... en ja dit is mn 1ste kindje.. en 2 de zwangerschap!!   thnx allemaal

Grtjs Chantal
 
Terug
Bovenaan