Super schaatsnachtje..

Gisteravond langs een vriendin geweest..werd al snel weer laat..Was net na 1 uur thuis..Het schaatsen begon om 1.15..Goede timing dus!
Heb lekker alleen beneden de hele 1500 mtr uitgekeken..
Wat super voor Mar dat hij goud heeft gewonnen..Geloffde het zelf nauwelijks!
Vond het geweldig goed!
En ja..Sven..beetje jammer..maarja, dit was ook niet zijn afstand he!
Nog meerdere vannacht gekeken?
Gr Rina

JOEHOEEE! We wilden wel kijken maar waren te moe om het vol te houden dus hebben vanochtend meteen de herhaling gezien en wat was het GE WEL DIG!!! Ik vind Mark Tuitert ook gewoon een leuke vent (ook leuk om naar te kijken ahum). Het was niet de afstand van Sven dus die komt wel weer met goud thuis op de 10 km hoop ik.

gr.Ing

Het was zeker een heel mooi moment! Wij hebben het niet gezien, mijn man wou de wekker zetten, maar das niet gelukt haha. Maar ik was ziek geworden vannacht, en heb toen dus ff beneden gezeten, en viel met mn neus in de boter haha!

Idd heel erg goed van Tuitert! Had ik niet verwacht, van Sven ook niet trouwens.. Denk en hoop dat hij met de 10km zich weer laat zien

Liefs Deb.

geweldig hé!!!
Wij hadden t opgenomen en hebben vanochtend het ontbijt bij de tv opgegeten, gelukkig de uitslag nog niet gehoord, dus het voelde live.
Echt leuk om te zien weer!

Gr. Saskia.

En weer Goud!! echt geweldig dit schaatsen kijken! geloof niet dat Alice er wat aan vindt zo'n mama die zit te juichen voor de tv maar goed..... zo vaak is het nu ook weer niet!

Terug
Bovenaan