Super snel

Ben nog steeds perplex.. In januari zijn we gestopt met de pil, en gister er achter gekomen dat ik al zwanger ben! En dat terwijl ik 36 ben, en hiervoor al 23 jaar aan de pil.
Absoluut gewenst hoor, maar was er een beetje van overtuigd dat de kans klein zou zijn en dat dit pas zou lukken na 2jaar ofzo!
Het is super pril hoor, 4 of 5 weken nog maar.. Hoe bereken je dat nou precies? Afgelopen zondag zou mijn NOD zijn. Er wordt steeds gevraagd naar de eerste dag van je laatste menstruatie?
Heb wel last van ongesteldheidskrampen, maar er gebeurd ook van alles in mijn baarmoeder.
 
Hej!
Gefeliciteerd. Hier nog zo'n vlugge ;) Ook gestopt in Januari en in Februari bleek ik zwanger te zijn. Best nog lang de pil geslikt,door geslikt zelfs(dus werd niet ongesteld)...Nu 16 weken zwanger. Ik ben zo rond mn 51/2 week naar de huisarts geweest(wist niet zo goed hoe en wat t is de eerste) en die vroeg ook idd naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie. En vanaf die dag heeft ze t geteld. En t klopte precies toen ik bij de VK kwam.
 
Gefeliciteerd! Heerlijk dat het zo snel raak was, zit je ook niet maanden in onzekerheid of het wel of niet gaat lukken...

Er wordt inderdaad gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Die was bij mij 12 april, dus ben ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger :)

Geniet ervan!!
 
Terug
Bovenaan