Super stoer!

Hey vriendjes en vriendinnetjes,

Ik weet iets super stoers om te doen en daar schrikken papa en mama enorm van! Je moet eens proberen om, als mama of papa even niet oplet, zelf op de glijbaan te klimmen en dan op je buik eraf te gaan!
Da ´s echt super leuk joh! Ik heb het vanmiddag geprobeerd en ik heb al mijn tanden nog en niks geschaafd!

hele dikke kus van ilona!

oeh daar schrokken papa en mama wel van he!!!
Ik ging ook glijden (wel met mama erbij) en besloot ook opeens op  mijn buik te gaan..hahaha mijn mama zei ook "wat doe je nu!!" Maar dan ga je echt veeeeeeel harder...leuk joh!! Tegenwoordig doe ik niet anders...

kus Jennifer

hoi hoi,
wat stoer zeg zo met je hoofd naar beneden. Ik kan me voorstellen dat papa en mama er wat minder blij mee waren. Maar wel weer knap van je dat je niet een geschaafd bent en al je tanden nog hebt .

Groetjes Tamar

Hoi Ilona,

Het blijft leuk hè om die moeders van ons af en toe de stuipen op het lijf te jagen! Ik bedenk regelmatig iets nieuws om dat te doen. Gister was ik in de kelderkast, via de stofzuiger, op de colaflessen geklommen en daarna kon ik zo op het onderste schapje gaan staan. Even optrekken aan een hogere schap. Ik was BIJNA bij de chocolade rozijnen toen ze terug kwam van de WC. Haha dan moet je haar gezicht zien. Ze is volgens mij vooral bang dat ik van de schrik los zal laten.

Maaruh, ik ga ook wel eens op mijn buik van de glijbaan af, maar ik krijg aan het eind dan vaak zo'n hap zand in mijn mond. Had jij dat niet?

Groetjes, Bas

hahaha Bas, dat is niet echt lekker hoor zand in je mond...
Wij hebben een heel leuk speelterreintje (speciaal voor ons kleintjes) bij ons om de hoek en daar heb je geen zand, maar een groene vloer..hihi..het voelt wel een beetje raar...

Ja ik had ook al ondekt dat op je buik veel harder gaat. Ik heb geluk dat mijn paps leraar is en hij heeft een gymmat onder aan de glijbaan gelegd.  Krijg ik mooi geen zand in de mond.

Dikke kus Sam

Terug
Bovenaan