super tip gezocht

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees vaak mee maar schrijf weinig.
Ik ben 30-12-2008 uitgeteld van een tweeling. Nu kan ik 's nachts bijna niet om draaien in bed van de pijn in het bekken. Ook liggen is vervelend 's nachts.

Wie heeft er voor mij de super tip?

Nog 11 weken op deze manier is toch niet zo'n leuk vooruitzicht, maar ja voor het goede doel hebben we het over hé!

liefs P_R

Heb je al geprobeerd om met een voedingskussen te slapen ? Het voordeel hiervan is dat je buik ondersteund wordt en dus niet zo hangt en verder heb je een stuk van het kussen tussen je benen, waardoor je benen ook wat ontlast worden en je bovenste been niet zo aan je bekkenhangt.
Misschien heb je hier iets aan. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes
Bibi

Hoi,
Vervelend dat je last van je bekken hebt!
Ik vind het ook niet meer zo heel super om 's avonds naar bed te moeten. De laatste dagen gaat het weer redelijk gelukkig. Nu is het bij mij meer mijn onderrug die ik voel als ik net in bed lig en net als jij heb ik ook met het draaien meer moeite. Ik ga altijd als ik net in bed lig op mijn rug liggen met een kussen onder mijn knieën en dan word ik slaperig en draai dan op mijn zij (soms als een oud vrouwtje)
Ik kan gelukkig nog op mijn goede zij slapen en dan leg ik een kussentje tussen mijn bovenbenen en een kussentje onder mijn borsgedeelte. Niet onder mijn buik want dat vind ik dan weer minder fijn. Een voedingskussen heb ik ook maar die vind ik gewoon te dik.( ik heb met die balletjes erin)

Succes en hopelijk wordt het een beetje fijner met slapen voor je.

Groetjes Susanne

Hoi,

Dat pijn in je bekken bij het omdraaien in bed herken ik wel van mijn andere zwangerschappen (heb er nu gelukkig nog geen last van)
Ik draaide dan heel rustig eerst op mn rug (billen iets opgetild van het bed houden)
en als het dan geen zeer meer deed verder naar mn andere zij (ook op dezelfde manier) en dan probeerde ik me (s ochtends ) gelijk uit bed te laten glijden en te gaan staan want dan vooral voelde ik het hoofdje op mn schaambeen draaien en dat doet zo een pijn.
Weet niet meer precies wanneer het begon bij de anderen maar ben nu (bijna) 31 weken en ik hoop dat het nu mee zal vallen.

groetjes mama an

Hoi,

Nou ik ben ook zwanger van een tweeling. Nu 33 weken. En ik kan ook bijna niet slapen. Ik slaap ongeveer 4 a 5 uur per nacht. "Nee echt veel is t niet.

Ook ik zit te wachten op de gouden tip.

Gr linda

Terug
Bovenaan