SUPER Tip !!!

A

Anoniem

Guest
Op dit forum had ik gelezen over de babysleep. Hij is bedoeld om een scheef hoofdje te voorkomen. Maar ik dacht gelijk aan mijn probleem wat ik heb met het geven van borstvoeden in mijn waterbed. Iedere keer rolde  Mathias met zijn gezichtje in het matras. Ik heb  de babysleep  via internet bij Baby and More besteld en vandaag is ie al bezorgt (in Noowegen). Natuurlijjk heb ik hem gelijk getest en het is fantastisch !!!! Mathias rolt niet meer om. Ik ben hartstikke blij met het kussen.

Bedankt voor de tip !!!!!
Liefs, Annette

Heej,

Elin heeft een voorkeurshouding voor rechts, dus ik zit erover te denken om ook een BabySleep aan te schaffen. Maar ze slaapt ook regelmatig ingebakerd. Weten jullie of je een ingebakerde baby veilig in dit kussen te slapen kunt leggen?

Liefs, Lotte

hai,
Roef ligt ook ingebakerd op zijn zijtje. Het advies is om het niet te doen, maar hij ligt aan alle kanten goed gestut door oa zo'n cosi bag waardoor hij niet om kan rollen. Ik vind het nog veel lekkerder voor ze op hun zij, ook voor het afplatten van het hoofd, maar ook voor al het opboeren en uitspugen van melk. Hij heeft daar bij rugligging veel meer last van.
Goeie ook om iets tegen zijn buikje te leggen bij de bv, Roef hapt ook regelmatig in het matras tot zijn grote frustratie. ga ik vanavond ook doen,
Liefs Annemarie

Het is een mooi ding!

Ons is verteld dat we nu straks bij 2 Maanden (komende vrijdag) eerst een door verwijzing krijgen naar de Fysio.
Dit ivm het afgeplatte hoofdje van Shenaya, daar krijgen we een BabySleep via hem.

Het voordeelis ook dat onze Zorg Verzekering deze vergoed!

Volgens ons CB mag de Babysleep helemaal niet meer zo maar verkocht worden...?!
Ik weet het verder ook niet hoor!

Xx

Hoi hoi,

We gebruiken ze hier al een maand. En wij zijn er erg blij mee
Alleen als je baby wat klein is, moet je een beetje creatief zijn.
Maar verder.....: )

Groetjes Bertine

Thijmen is ook ingebakerd en sliep voorheen altijd op zij, maar nu toch echt op de rug.
Spugen doet hij mooi opzij. Hij beweegt nog best veel en moet er niet aan denken dat hij per ongeluk toch op zijn buik terecht komt.....
Wij draaien bedje 2x per week om om plat hoofdje tegen te gaan en werkt goed. Hij wil altijd naar het licht kijken.
Groetjes

Terug
Bovenaan