super trots

hallo allemaal

zoals iedereen ben ik ook super trots op ons manneke, hij heeft een super moeilijke start gehad (met een groeiachterstand van 6 weken en ook nog eens 3 weken te vroeg geboren) maar hij is op 18 aug 2005 alweer 1 jaar geworden. woog hij met zijn geboorte nog  maar 2000 gram, nu is dat al 8470 gram en hij is 73cm lang. Afgelopen weken gebeurt er zoveel tegelijk dat ik effe op adem moet komen om het allemaal te kunnen bijhouden.
Hij ging 3 weken geleden eindelijk kruipen (hij kon al wel met hulp stukjes lopen maar nog niet kruipen en zitten), een week daarna ging hij ineens zitten en blijft nu ook zitten (hij viel altijd om), hij had 3 tandjes, nu 5. afgelopen maandag liep hij rond de tafel, dinsdag ging hij van de tafel naar de bank, woensdag liep hij met de loopkar en vandaag liep hij zelfs aan 1 hand mee!! dat is toch om super trots van te worden vind je niet?

groetjes Erika, mama van Jeffrey (4) en Mike (1)
 
mooi he,
leren lopen is zo speciaal!
ik zat vanmiddag nog een videoband te bekyken van myn oudste die leerde lopen,(samen met hem,hy word eind oktober drie) en moest lachen om alle  gekke dingen die hy deed,de jongste is binnen een paar dagen zes maanden dus ik zie het binnen een halfjaartje weer opnieuw gebeuren!
en je hebt gelyk!het is echt iets om trots op te zyn!
groetjes
 
Terug
Bovenaan