Super uitslag!

Ik heb vandaag de uitslag van een 15-jarige gekregen met de combinatietest: 1:8121! En dat voor een 33-jarige haha
De kleine was wel eigenwijs en lui (vaderskant he) en pas na ruim 30 minuten toen de echoscopiste het wilde opgeven kreeg ze het goed in beeld.
Verder alles goed: volle maag/ blaas/ bloedvaten in navelstreng en vertakkingen naast de blaas. Placenta ligt achter dus met een beetje geluk voel ik het al snel!

Wauw Inge!!!

Wat heerlijk! Gefeliciteerd :)
Haha, wat grappig dat het zo lang duurde eigenwijs hoor ;-)

Het eerste schopje ga je dus al snel voelen!!
Hoever ben jij nu?
lfs

hoi,
goed zeg die uitslag.
voel je nu ook een 15 jarige ?? haha
goeie uitslag.
lekker eigenwijs,gaat ie nu al beginnen ???
wie weet ga je het al snel voelen.
leuk hoor.
gr marjan

Hoihoi, ben morgen 13 weken alweer, gaat wel snel nu. Vandaag voel ik me inderdaad net weer 15, lekker labiel ;-)) Donderdag & vrijdag was het een beetje druk, misschien heeft het daar mee te maken. Maar voelde me zo goed afgelopen week!

Gefeliciteerd met zo'm goede uitslag.
Misschien heeft die kleine van jullie wel gewild dat jullie even lekker rustig van hem/haar konden genieten ipv dat even snel, snel, snel.
Groet tamara

Hahaha, uitslag van een 15-jarige? hihi

Wat moet ik dan wel niet zijn? Met een uitslag van 1 op 13000 :) (bij een leeftijd van 29 jaar) Haha. (Vorige week uitslag gekregen).

Maar fijn joh, dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken!

En wie weet voel je je kindje inderdaad al snel........
Misschien al wel over 3 weken?

Ik voelde mn 2 eerdere kindjes al bij 16 weken....

Groetjes, Kitty

Hier een uitslag van 1 op de 5000! Ben 33!

Dit is ook mijn derde. Ik was bij de verloskundige deze week! Was toen 12 weken. Ze vroeg of ik al wat voelde Toevallig dacht ik de avond ervoor wat te voelen, maar dacht ook gelijk "dat kan nog helemaal niet". Dat zei ik ook tegen haar! Volgens haar kon het wel al bij een derde?!
Lijkt mij erg vroeg...

Terug
Bovenaan