Super verjaardag gehad!!

A

Anoniem

Guest
Nou gisteren was het dan zover, mijn aller eerste verjaardag!!
We zijn s'morgens begonnen met de kroon op het hoofd om de cadeautjes uit te pakken.
Het waren er veel joh, dus ik had er maar veel werk mee!!
na het middag eten werd ik gewoon in bed gelegd als of het een hele normale dag was..
Nou ja toen ik later weer uit bed werd gehaald waren er toch veel mensen beneden, met allemaal cadeautjes, niet normaal meer...

hier eventjes wat foto's...

en wat zal hier dan in zitten???

he leuk een boterham trommeltje van nijntje!!

hier lekker taart eten.

en hier op mijn nieuwe fiets!! stoer he???

mijn mama zegt dat ik erg verwent ben. Ik heb namelijk wel 6 setjes kleren gekregen..
Ik vind zelf dat ik het wel verdient heb maar dat zeg ik maar niet tergen mjn mama.

kusjs chloe dv pally

Wat ben jij verwend zeg !!

Tja ben ook wel benieuwd wat ik zou krijgen als ik 1 jaartje word. Maar dat duurt nog heeeel lang. Moet nog tot 23 september wachten en zo'n te gek coole fiets krijg ik toch niet want die had mijn broertje al eens gekregen. En kleertjes zou ik ook wel te gek gaaf vinden, want dan hoef ik niet meer de kleertjes van Jorick aan. Maar die lekkere taart............Dat ga ik ook maar even tegen mijn mamsie vertellen.

Groetjes en knuffel Milan

Wat een mooie muts!

Ik moet nog twee weekjes wachten maar dan hoop ik ook een leuke dag te krijgen.

Groetjes van Lukas (zn v. Annemieke)

Hey Chloe,

Het zag er uit dat je een leuek dag hebt gehad, maare,ben jij hier in huis geweest?
Bekende pyama, bekende (camouflage) broek en die 3-wieler hebben mijn mama en papa ook gekocht voor als ik jarig ben. Zullen we samen een keertje gaan fietsen??
Gaat we een paar knappe mannen van het forum op zoeken.Misschien willen de 3 Tess-en, Danique, Tessa en aaaaaallle andere knappe meiden ook wel mee met ons!

Knuffel Lyanne dv Marieke

Oeh, dan nodigen jullie mij toch ook wel uit he dames! Dat wil ik niet missen!
Ik moet ook nog heel lang wachten op mijn verjaardag, maar als ik deze foto's zie heb ik er nu al zin in!!!
Mazzel!
Kian

Ohhh,.. wat een mooie kroon!! En wat een mooie kadootjes!!
Spannend hoor om 1 jaar te worden!!
Ik heb zelfs al kriebels in mijn buikje voor mijn verjaardag..

X-je,

Kay zv Esmé

Wat zag je er prachtig uit zeg!!!
En wat een leuk cadeau's!!

Ik ben jaloers !

Op naar 2 jaar!!

Nou zo'n leuke verjaardag wil ik ook wel.Ziet er superleuk uit en een mooie kroon had je zeg!!
En wat een leuke kado's,ik moet ook nog even wachten tot 22 september.Maar als het zover is gaan we ook een keileuk feestje vieren....enne ik fiets wel mee hoor Lyanne!

Liefs Tess

PS: Kian je mag wel mee hoor,gezellie.

Terug
Bovenaan