Super weekend gehad!

A

Anoniem

Guest
Joehoe!!! Het is gelukt. Afgelopen zondag en gister een test gedaan en er stonden 2 duidelijke streepjes!!
Het is allemaal nog wel onwerkelijk, want ik had echt niet kunnen dromen dat het in de eerste ronde raak zou zijn.
Heb voor 4 augustus een afspraak staan bij de gynacoloog voor een echo, ben zo benieuwd :)

Als alles goed gaat, en daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit, wordt ons derde wondertje volgend jaar maart geboren.

Voor alle dames die rond hun NOD zitten heel veel succes en voor de dames die weer een ronde verder zijn, ik hoop dat jullie ook heel snel op de roze/blauwe wolk terecht komen.

Hier alvast wat geluksglitters!!!

Liefs

gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap, het is je gegund en bedankt voor de glitters

Joehoe!!!!! Wat goed!! Die glitters helpen zeker!!! Iemand anders heeft die vorige ook gestrooid en ik teste een paar dagen later positief. Dus vangen iedereen en met ons meekomen naar het andere forum!!

gefeliciteerd! Wat n mooi nieuws!
Thanks voor de glitters, ik heb ze nodig want deze week mn ei. ;-)

Gefeliciteerd, Ik probeer heel hoog te springen om de glitters te vangen.

Liefs Linda,

Van harte gefeliciteerd zeg. Ben benieuwd hoe ver dat je nu dan eigenlijk bent. Maar je kunt van de bovenkant van het lijstje af!!! Super

Terug
Bovenaan