Super zenuwachtig

Halloo,

Ik heb vanmiddag een wortelkanaalbehandeling, ben echt superzenuwachtig.
Ben bang dat het pijn doet, en ik moet er ook nog alleen heen.
Ben nu bijna 15 weken zwanger, gyno heeft toestemming gegeven, maar omdat we bij de 12 weken echo het hartje niet konden vinden, (wel bij 9 weken met inwendige echo)
dit i.v.m. diep liggende baarmoeder maak ik me toch zorgen of het wel mag. of het geen kwaad kan.
Ik moet donderdag weer  naar de verloskundige. Maar eerst moet ik dit zien te overleven.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes, conny

Hey Conny,

Naar de tandarts gaan is 1 ding maar zoiets ondergaan is natuurlijk best wel een beetje eng. Maar het zal best goedkomen. Als de gyn zegt dat het oke is dan zal dat ook wel zo zijn neem ik aan he. Dat het hartje niet te horen was lijkt me niet leuk! Hopelijk bij je volgende bezoek wel.

Probeer je niet te druk te maken, je wordt wel verdoofd neem ik aan en voor je het weet sta je weer buiten. Succes!

Laat je nog even weten hoe het ging?

Groetjes Petra

Hoi petra,

Ben net terug van de tandarts. Viel op zich wel mee.
Moest een wortelkanaalbehandeling. Ik heb nu een noodvulling.
Moet over 2 weken terug komen voor de rest.
Ik had idd een verdoving. Alleen moet ik nog minstens drie keer terug komen voor de rest van die gaatjes. Heb me hele leven nooit een gaatje gehad en nu opeens 6 in 1 keer.
Maarja, ik vind het wel een klein beetje eng dat ik zo vaak een verdoving krijg, straks krijgt die kleine er wel wat van mee.
Maarja dit hebben we even gehad. En nu kan ik echt niet wachten tot donderdag voor de echo.

Groetjes,

Conny

Hey Corry,

Fijn dat het mee viel!
Ook ik heb nog nooit een gaatje gehad. Hoorde dat tijdens je zwangerschap je gebit kan veranderen. Dus dat hoop ik echt niet. Ben zo bang voor een gaatje.
En dan heb jij er ook nog 6. Jeetje.
Nou sterkte met de rest. En een fijne echo van de week!

Liefs Inge

Hoi Conny,

Ik had je gisteren al een berichtje gestuurd, maar er was iets met de site en toen kon ik het niet plaatsen.
Fijn dat de tandarts is meegevallen en spannend van je echo donderdag!
Ik snap dat je in de rats zit.
Heb je een goed gevoel, groeit je buik lekker?
Ik hoop dat vandaag een beetje opschiet en het snel morgen is.
Waarom zit er zo lang tussen die beide echo's, ik vind dat ze je lang in onzekerheid laten zitten!

Succes, ik denk aan je,

Erica

hoi hoi,

Voor mijn gevoel zit het goed, mijn buik groeit niet extreem snel.
Ik denk dat ik het opzij ga dragen. Ik voel wel soms mijn baarmoeder rekken.
Voor mijn gevoel zit het dus wel goed, maar het is net dat kleine stukje bevestiging.
Ik heb bij 9 weken een inwendige echo gehad.
Daarna kreeg ik er 1 bij 12 weken. Maar omdat ik mijn baarmoeder naar achter draag kon je met de uitwendige echo amper iets zien. Deze verloskundige mocht geen inwendige echo's doen.  Dus bij de uitwendige echo zag je vaag in de verte een duikelend kindje, maar met de doptone konden ze het hartje niet  te pakken krijgen. Ze heeft me er van verzekerd dat het goed zit met het hartje, anders zou het kindje niet bewegen.  
Daarom mag ik eerder terug komen. Dus morgen ben ik 15 weken en dan gaan  ze weer kijken. Als het goed is is me baarmoeder dan boven mijn schaambeen uitgegroeit en zien ze  alles  beter. Dus  we moeten nog eventjes geduld hebben.

Groetjes, conny  

Maak je niet druk! Ik heb trouwens het zelfde als jou!
gelukkig kreeg ik bij mijn vk wel weer een inwendige echo met 11 weken.
Volgende week weer naar de vk, dan ben ik 15w6d. Hoop dat ze het hartje dan wel kunnen horen. Met 12 weken heb ik het hartje wel met de angelsound gehoord, me zusje heeft er een.

Terug
Bovenaan