Super zenuwachtig!

Tamaraluijten

New member
Hallo allemaal,

Na een miskraam in januari ben ik weer zwanger 6+3. Ene kant super blij andere kant heel bang.
Bij mn miskraam had ik al snel door dat het fout zat. En verloskundige en artsen bleven maar zeggen dat er niks aa de hand was. Ze zeiden dat ik 4 weken was, maar op de echo alleen het zakje gezien en geen vruchtje ze zei dat het niks was om zorgen over te maken en een gezonde zwangerschap was. Ik begon bloed te verliezen en ben wel 5 keer geweest bi verloskundige en artsen en bleven zeggen dat er niks was. De laatste keer bleek met een echo dat de baarmoeder al helemaal leeg was op wat bloed na.

Dit keer voelt het wel erg goed! Heb zelfs al klein buikje, kan sommige broeken niet meer aan. En heb echt om de paar uur reuze honger en ook nog om 11 uur in de avond. Soms wat steken in m'n buik vooral 's avonds. Heb gelezen dat het erbij hoort. En ben erg verstrooit, haal alles door elkaar en vergeet dingen. Gelukkig nog geen misselijkheid alleen als ik te lang wacht met eten. En vaak plassen. En m'n tepels zijn veranderd daar merkte ik het aan dat ik zwanger was. Sorry voor de details, maar kreeg meer puntjes erbij. Topje vd tepel was vaak wit en af en toe druppel witvloeistof kwam eruit. Ik belde de huisarts om te vragen of het een nieuwe zwangerschap kon zijn of dt het van de miskraam was. Ze zei het is van de miskraam een nieuwe zwangerschap dat lijkt me nog niet. Maar ik vond het erg appart had toch echt het gevoel dat ik zwanger was. Maar een test gedaan en die was positief!

Woensdag 28 maart onze 1e echo ben zo benieuwd! Hoop een hartje te zien. Dat zou me een beetje gerust stellen. M'n vriend heeft een heel sterk gevoel dat het een tweeling is. En hij blijft het ook sterk volhouden!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je goede gevoel! Altijd lekker als het gevoel goed zit. En twee.... Tja dat is afwachten tot de 28e.
Op ons forum hebben we al een tweeling dus wie weet!
 
Hoi Tamara

Hier hetzelfde ook een miskraam in januari en inmiddels alweer 8+4. Gelukkig werd ik wel meteen geloofd door de Vk en kreeg ik een bevestigende echo. Ook bij mij voelt het deze keer anders. De vorige keer had ik ook vanaf het begin het gevoel dat het niet goed zat. Nu had ik alleen de angst maar niet zozeer het gevoel. Wij hebben dan gelukkig ook al 1 kloppend hartje gezien. Haha mijn vriend hoopte ook op een tweeling.
De dingen die jij opnoemt herken ik ook vooral de dingen vergeten.. ben ik ook een ster in nu.
Ik ga voor je duimen voor een goede echo!

Liefs
 
Ja ben echt heel zenuwachtig. Hopelijk krijg ik bet als jij een kloppend hartje te zien. En de angst blijft denk tot de eerst drie maanden voorbij zijn.
Hopelijk gaat het dit keer bij ons allebei goed ;)

Als ik de echo heb gehad zal ik nog wel even laten weten hoe het gegaan is.
Wanneer moet jij voor 2e echo?

 
Hoi Tamara,

wat spannend, en wat duurt wachten toch lang, vind je ook niet? Maar dat goede gevoel is wel een goed teken, ik heb zelf 2 mk gehad maar daarna ook 2 gezonde kinderen en de zwangerschappen voelde ook goed ( ookal was ik wel bang dt het mis ging).
Probeer ook te genieten, want het is ook zo bijzonder wat er allemaal in je lichaam gebeurd.

groetjes maria






















































 
Haha geeft niet.
Maar het wachten duurt zeker lang. Kwam er twee weken terug achter dat ik zwanger was. Maar naar mijn gevoel duurt het echt al meer dan een maand haha. Hopelijk heeft mn gevoel het juist :)
Ik ga zeker proberen te genieten. Denk dat het vanaf woensdag wel gaat lukken als ik ons kindje op de echo heb gezien.

Het is fijn om te lezen op de forums wat andere allemaal mee maken. En dat we niet de enige zijn geweest met een mk.

Nog twee dagen wachten en dan is het einselijk zover! Ben benieuwd. Want toen met die miskraam hebben we niet eens een vruchtje kunnen zien was te klein nog. Hoor van iedereen dat het heel bijzonder is om je kleintje in je buik te zien. En benieuwd.
 
Terug
Bovenaan