super zwangerschapstips!

Hoi allemaal,
De meeste van ons zijn al een tijdje zwanger, en je zult vast wel dingen ontdekt hebben die je zwangerschap nog een beetje aangenamer maken. Het lijkt me leuk om alle tips voor andere moeders hier te verzamelen!
Hier mijn tips:
-een voedingskussen voor in bed, heerlijk om te slapen en ondersteuning van je buik!
-DVD Baby2Body, fitnessDVD voor tijdens en na de   zwangerschap met rustig muziekje en goede oefeningen. Je kunt hem bestellen bij BOL.com voor ongeveer 15 euro!
-speciale zwangerschapspantys, ik kan niet meer zonder! haha
-www.postbus51 voor allerlei info over verlofregelingen e.d. heel handig
-dit forum! Voor al je vragen en steun! haha

Nou ik ben benieuwd naar jullie tips!
Groetjes, Lieke 19 weken en 4 dagen zwanger

Hee Lieke,

Hier een meelifter van het september-forum ! Ik ben op zoek naar goede fitness oefeningen en zag jouw tip. Heb je de dvd zelf al geprobeerd? En...? Ben erg benieuwd naar jouw ervaring!

Mijn tip:
een middag slaapje op niet-werkdagen. Heerlijk!

groetjes max (12w6)

Hoi Max,
Leuk dat je hier ook een kijkje neemt!
Die DVD is echt leuk! Wel veel uitleg in het Engels, maar je ziet ook wat je moet doen, dus dat valt mee! Ik vind het echt een aanrader, het is in het begin best zwaar, maar je kunt natuurlijk altijd een beetje smokkelen haha, en zo blijft er wel uitdaging in!
Er staan twee programma's op van 45 min! Dus je kunt echt lang vooruit. Eentje voor tijdens de zwangerschap en eentje voor na de zwangerschap!
Kortom echt leuk om de komende tijd fit te blijven!

Groetjes en succes met je zwangerschap!
Lieke

He goed onderwerp dit! Ik heb vandaag een voedingskussen gekocht (in de aanbieding bij Prenetal). Ik merk echt dat ik de afgelopen week echt niet meer lekker kan liggen op mijn buik, dus ik hoop dat dit iets helpt! Ik ben nogal een onrustige slaper dus ik hoop dat ik hem niet elke nacht mijn bed uitschop!

Even nadenken of ik nog een tip heb... het enige wat ik kan me bedenken is dat ik vooral 's avonds last heb van mijn buik die dan groter is dan overdag en dus meteen bij thuiskomst een sportbroek aantrek...

het kussen is toch echt wel een super tip... Ik heb vannacht er voor het eerst mee geslapen, en ik moest natuurlijk even eerst even wennen... maar toen ik vanochtend echt zo diep uit mijn slaap werd gehaald door de wekker... dat was enorm langgeleden dat ik zo diep geslapen heb! JIPPIE!!!

Het voedingskussen is zeker super. Heb ik mijn vorige zwangerschap ook gebruikt en ligt nu ook weer in mijn bed. Vind het ook erg fijn voor m'n benen, als ik op m'n rug lig, dan leg ik hem onder mijn knieën en op mijn zij, dan leg ik er 1 been op en mijn buik er lekker tegenaan.

Als je in bed veel last hebt van je benen en/of rug, zet dan het voeteneind van je bed een stukje omhoog, eventueel door een kussen of iets dergelijks onder je matras te leggen.

Groetjes,
Leeuwtje

Bedankt voor de tips!
Enne, waar koop je die panty's?

De fitness die ik nu doe is met de Wii, dat werkt ook prima.
Sta te zwaaien in de kamer (wel polsbandje goed vast!!!)

Terug
Bovenaan