super:-)

Ik ben weer blij! De controle was goed. Hartje klopte mooi, beeb groeide goed, bloeddruk was eindelijk iets gestegen.
Ik ben nu wel doorverwezen naar de fysio voor mijn rug en moest echt rustiger aan doen. Dus maar eens bij kantoor langs voor een goed gesprek. Werk twee dagen in de thuiszorg, maar dat is een hel met m'n rug. Kleine dingetjes gaan goed maar stofzuigen en flink poetsen een ramp....tja dat is juist wat je moet aanpakken bij de mensen thuis. Mocht van de vk ook niet meer te zwaar tillen en te vaak traplopen...had altijd gedacht dat je dat soort dingen pas niet meer hoefde te doen met een hele dikke buik, wat heb ik me daar op verkeken:-(
 
Tja, geen 1 zwangerschap is het zelfde he? Als ik deze met mijn vorige vergelijk, ging het toen ook allemaal zoveel soepeler. Toen had ik met 17 weken amper ergens last van en bijna nog geen buik. Het enige jammere was dat we met 17wk een zwaar auto ongeluk kregen, waardoor ik twee maanden uit de running ben geweest. Maar goed, daarna met weinig problemen tot 36wk door gewerkt. (en ja ik werk in de zorg, dus fysiek zwaar belastend werk)
En dit keer heb ik nu al moeite om mijn werkdagen door te komen(werk 27 uur p/w ongeveer) en heb ik geregeld dat ik vanaf november minder kan gaan werken(d.m.v. vakantiedagen op te nemen). Ook loopt mijn buik al minstens zes weken voor op wat het toen was, het zit af en toe al in de weg :s. Verder kom ik thuis echt bijna nergens meer toe, dus het meeste huishoudelijk werk komt op mijn man neer. Ook een groot deel van de zorg van onze zoon komt al op mijn man neer. Tja, dit had ik zelf ook echt niet zo ingeschat van te voren! Wat valt het tegen dan he?
Maar ja, zolang we verders een gezond, groeiend kindje in de buik hebben nemen we het allemaal maar voor lief. En soms gaan we dan gewoon even op de bank zitten en enorm zitten balen! haha.
Sterkte!
Liefs,
Mar
 
Rustig aandoen is bijna onmogelijk in de zorg!
Zitten is er bijna niet bij (tenminste bij ons niet). Dat therapeutische werken bavalt prima, beetje regelmaar én ik kan de zwaarte delen!

succes meisie xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan