Superbaby

Hier een erg trotse moeder die even komt opscheppen.
Bij Etos hebben ze elk jaar zo'n superbaby-verkiezing. Ik had ook een foto van Chloë ingeleverd. Heeft ze toch de eerste prijs gewonnen! Zo leuk!
Ik ben natuurlijk supertrots op mijn superbaby!
Nu doet ze ook nog mee met de landelijke verkiezing..wie weet
Groetjes Sil

Gefeliciteerd!!!!
Leuk zeg! Iedereen vind zijn eigen baby natuurlijk het mooist, maar als je dan ook nog wint! Leuk hoor!

Ennuh...je mag best eens opscheppen, doe ik ook af en toe hoor.

Heeejj, wat leuk zeg, gefeliciteerd!! Hebben jullie ook een leuk kadootje gekregen of zo?

Enne, gewoon lekker blijven opscheppen over je kleintje!! We zijn allemaal verliefd op onze hummeltjes dus het mag best !!

Gefeliciteerd!

Ik heb met mijn dochtertje Mandy van 21 maanden en mijn dochtertje Michelle van 4 maanden meegedaan en Mandy heeft ook de eerste prijs gewonnen bij onze plaatselijke Etos. Wij kregen ook een Zwitsalverzorgingspakket en doen nu ook mee met de landelijke verkiezing. Wie weet komen we elkaar nog tegen

Wat   goed zeg!!!!
En natuuuuuurlijk mag je opscheppen over je eigen kind!!!! Hahhahaha je moest eens weten hoe trots ik ben op mijn dochter en hoe ik over haar opschep !!!

Je eigen kind is toch echt de mooiste knapste liefste beste schattigste enz enz enz van de heeeeeele wereld!!!!! (denkt echt iedereen er zo over trouwens?? dat vraag ik me wel eens af...Als ik een andere baby zie denkik: oh leuk! Maar die van mij is toch het aller leukste!!! Hahahaha erg he...)

Maar ben in ieder geval maar lekker trots op je kleintje hoor!!!

Terug
Bovenaan