Superdik en 10 weken zwanger

Ik heb misschien een rare vraag. Maar volgens onze berekeningen ben ik nu nog maar net 10 weken zwanger. Ik kan mijn eigen kleren al zeker 3 weken niet meer aan en heb al positiekleding aan. Iedereen kan duidelijk zien dat ik zwanger ben, dus verzwijgen heeft al zeker 3 weken geen zin meer. Zijn er meerdere met die rare 'verschijnsel'? Of heeft iemand een idee hoe dat komt?
 
Hoi hoi

Ik ben nu 6 weken zwanger en kan ook mijn eigen kleren al niet meer aan we hebben een echo gehad om te zien of ik eventueel verder was maar dat was niet het geval nu heb ik de 22 weer een echo.
Mensen om mij heen zien al dat ik zwanger ben en kan het ook niet verbergen.

Ik heb al 2 kindjes en de vk zegt dat het daar ook door komt.
 
Ik ben ook 10 weken en kan ook mijn eigen kleding niet meer aan.
Het is duidelijk aan mij te zien,ik denk dat ik langer ben maar krijg pas over 2 weken een echo.

Het is mijn tweede kindje
 
Hi Angelique,

Ik heb hetzelfde gehad als jij, met 7 wkn kon ik mijn kleding niet meer aan en zag je het ook al echt. Ik had ook echt een mega-buik op het laatst

Mijn kindje kwam uiteindelijk 2 weken te laat, dus dat zegt ook niets...

Groetjes
Sylvia
 
Ja hoor, dat herken ik ook. Bij mijn eerste zwangerschap begonnen m'n kleren al te strak te zitten zonder dat ik wist dat ik zwanger was. Dus al met zo'n 5-6 weken. En met 10 weken kon ik echt niet meer verzwijgen dat ik zwanger was, ik had al duidelijk een flinke buik en liep al 3 weken in positiekleding.
 
heb precies hetzelfde: iedereen vind het ook heel raar en roept dat ik zeker wel een tweeling krijg..nou ja zo te horen kan dat ook daadwerkelijk, maar hoeft dat zeker niet..vind het wel vervelend moet ik zeggen, vooral omdat ik het idee heb dat ik in een razend tempo ook erg dik wordt..mijn buikje is natuurlijk oke, maar mijn benen enzo..pff...is dat echt nodig?
nog een vraagje: waar halen jullie leuke positiekleding? ik akn het echt niet vinden...soms bij de H en M, maar meer vind ik niet..
 
Terug
Bovenaan