A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Zo dat is lang geleden, kon een tijd niet meer zitten achter de pc van de rugpijn maar nu gaat het gelukkig redelijk. Alles ff doorgelezen hoe het met jullie is, gelukkig gaat daar ook alles goed.
Ik moest gisteren weer naar de gyn en kreeg ook een uitgebreide metings echo omdat mijn baarmoeder zo'n 6 weken vooruit loopt. Nu blijkt dat ik een enorme hoeveelheid vruchtwater heb en dat mijn baby heeeeel erg groot is. Een kindje van deze leeftijd zou rond de 900 gram moeten wegen, mijn baby weegt nu al 1743 gram. Dat is dus zo goed als het dubbele. Ik dacht dus eerst dat ik dan al verder zou zijn maar daar kan geen sprake van zijn omdat ik met 9 en 12 weken een termijnecho heb gehad en alle embryoos tot 12 weken groeien met dezelfde snelheid dus mijn datum blijft staan op 9 december. Pfff, als hij zo door blijft groeien kan ie gelijk de kleren aan die Lance nu al draagt hahaha. Nee maar ff serieus, ik zit er nu wel aan te denken hoe krijg ik dit mannetje er ooit uit. Het was wel weer mooi om te zien hij liet heel zijn gezichtje mooi zien en heeft al echt een bolle toet zelfs zijn haartjes op zijn hoofdje liet ie zien echt schattig. 9 oktober krijg ik nu weer zon uitgebreide metingsechoomdat ie in een steeds sneller stijgende lijn blijft groeien. Suiker is het ook niet hebben ze ook al getest. Ach ik denk maar zo, ik ben daar in goede handen, ze houden me goed onder controle en mijn babytje is verder helemaal gezond wat wil ik nog meer... Oja het enige wat ik dus nog wel zou willen is van die rugpijn af die begint zo langzamerhand echt steeds ondraaglijker te worden. De gyn zei ook al dat dat niet raar met die enorme groeispurten die die kleine neemt en ik draag alles naar voren, dat kan nooit goed zijn voor je rug zeker niet als je nog zon tijd moet. Er is me al verschillende malen gevraagd van is ie er nog niet en als ik dan zeg dat het nog zon 12 weken moet blijven zitten kijken ze me vol onf=geloof aan hahaaha.
Nou, ik ga hier ff mijn grote mannetje uit zijn bedje halen.
groetjes Martine