Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu gebleken is dat ik 2 weken korter zwanger ben klopt mijn zwangerschapsdagboek niet meer! Ja, ik weet het, lekker belangrijk - maar ik vind het toch zonde om twee weken onbeschreven te laten - heeft iemand nog tips?
Wat dacht je van daar buik-groei-foto's te plakken????
Foto nu, volgende maand enz.
groetjes, Priscilla
p.s. zulke probleempjes zijn heerlijk, de oplossingen zijn niet moeilijk!!!!!!
Ik bedoel eigenlijk dat ik juist 2 weken te kort kom in mijn dagboek. Ik kan niet gewoon verder gaan want bij elke week staat er: week 10, week 11, week 12, etc. Ik heb week 10 en 11 bijvoorbeeld al volgeschreven, maar het blijkt nu dat dat eigenlijk voor mij week 8 en 9 zijn geweest. Ik kan daardoor twee weken van mijn zwangerschap niet beschrijven.
Ik bedoel eigenlijk dat ik juist 2 weken te kort kom in mijn dagboek. Ik kan niet gewoon verder gaan want bij elke week staat er: week 10, week 11, week 12, etc. Ik heb week 10 en 11 bijvoorbeeld al volgeschreven, maar het blijkt nu dat dat eigenlijk voor mij week 9 en 10 zijn geweest. Ik kan daardoor twee weken van mijn zwangerschap niet beschrijven.