superrr ziek hellup!!

ik ben al een week ziek ...begon als een griepje met koorts, maar toen kwam er keelpijn bij en snottebellen.
Maar nu zitten sinds gisteren al mijn holtes verstopt, ik heb er behoorlijk last van.
Heb al neusspray gebruikt, en soort dampo
Maar als zwangere mag je eigenlijk niks en nu weet ik het even niet meer, mijn zoon heeft lekkker een antibiotica kuur gekregen en die knapt al aardig op...maar wat moet ik????????

Ik voel me met de dag beroerder en iedereen die vraagt of ik dan niks van de dokter kreeg, die kan ik niet antwoorden ...ik ben zwanger...want dat is nog een verassing...WAT MOET IK NU.....

Iemand een goede tip???

Hoi hoi zieke meid,

Ja tis helaas niet anders...uitzieken...

Een paracetamol mag je wel nemen! Maar voor de rest geen middeltjes helaas. En wanneer ga je het aan je fam vertellen dat je zwanger bent? Met kerst?

Groetjes en heel veel beterschap.

Petra

Ja net toch nog maar even de dokter gebeld...en idd niks gebruiken..stomen, stomen, stomen meid zei ze hahha
en voor de rest gaat het wel weer over voor je een jongetje word.
Waaschijnlijk gaan we het de ouders wel even vertellen met de kerst, maar niet aan iedereen ,anders staat straks op hyves al te lezen voor de hele wereld dat ik zwanger ben en dat is nog niet de bedoeling!

Hoi meid,

Ik hoop dat je snel opknapt, want zo ziek zijn is ook maar niets. Veel beterschap en hopelijk voel je je met kerst alweer een stuk beter.

Groetjes,
Leeuwtje

Dank je leeuwtje, ik doe mijn best gauw weer op te knappen!!!
Voelde me vandaag ook voor het eerst misselijk, daar ben ik dan wel weer blij mee..geeft toch een beetje het gevoel dat je zwanger bent.

groetjes manon

Terug
Bovenaan