Superrrrrrrr gezellig

A

Anoniem

Guest
ik vind het echt erg gezellig met jullie dames, ik weet niet wat ik had moeten doen als ik jullie niet had, blijf lekker schrijven

dikke  Manal

Ik ben het helemaal met je eens!!!!!!!

Voor mijn gevoel zijn we echt Forum vriendinnen geworden!!!

Hoop dat we nog lang kunnen kletsen, ook als onze ukkies straks geboren zijn!!

Liefs, Mar

Ik vind het ook gezellig! Check elke dag als ik beneden kom direct of er nog leuke nieuwe dingen bij zijn gekomen en hoe het gaat met iedereen.

We missen nog wel een hoop mensen op hyves hoor... Even aanmelden dames! http://uitgerekendedatumoktober2007.hyves.nl/

Groetjes Jettepetje

Ook ik vind het supergezellig! Zeker omdat ik in mijn omgeving echt de enige
en eerste ben die zwanger is. Heb hier dus niet echt iemand om lekker te
babbelen of te klagen over de zwangerschap.
Vind het echt fijn om al die ervaringen uit te wisselen.
En ook ik kijk vaak op het forum (zeker op zo'n regenachtige dag).

Groetjes Rinske

.... jammer dt ik brandend maagzuur krijg op de koffie, want het wordt steeds leuker op het forum !!! Echt zo'n moment om met een lekker bakkie te gaan zitten (water op dit moment... hihi)

Ik ben nu niet zo actief als bij de eerste, maar vind het nog steeds leuk om mee te lezen en te reageren. Ik heb nog steeds contact met de moeders van het juli 2005 forum. We hadden twee weken nog een meeting in een binnenspeeltuin, we hebben ook een eigen site waar we nog steeds lief en leed delen. Dus wie weet blijft er hier ook nog een leuk clubje over.

Gr Christa

Hier nog 1 die het super gezellig vind hier.

Ik MOET gewoon iedere dag even lezen hier, vooral nu iedereen op het laatst loopt.
Ik ben nu iedere dag zo nieuwsgierig of er al iemand bevallen is.

Ik hoop ook dat we na de bevalling ergens anders gezellig door blijven "kletsen". Lijkt me erg leuk om ervaringen en tips uit te wisselen.

Dus dames; GA ZO DOOR.

Kruimel

Hee meiden!

Als we hier weg moeten, kunnen we altijd nog naar het van 0 tot1 jaar forum gaan?! Daar maken we dan toch gewoon ons eigen Oktober forumpje aan!!! Dan weten we precies waar we moeten zijn!!!

Liefs, Marielle

Terug
Bovenaan