SuperShitDag

A

Anoniem

Guest
Ja dat verdient hoofdletters vandaag!

Echt een baaldag met pesthumeur, ben expres met Ivar er opuit gegaan (bewegen en buitenlucht is goed als je niet lekker in je velletje zit), gewandeld in het bos.

Maar voelde me alleen maar shitter nadat ik thuis was gekomen, how come??!!!

Iemand heeft me eerder eens de tip gegeven om een appeltaart te gaan bakken, misschien moet ik dat maar gaan doen de volgende keer, hihi!

Liefs Jenneke

He vervelend joh! Soms heb je van die dagen, bedenk maar dat het weer over gaat! Verwen jezelf lekker met een warm bad of iets lekkers, kruip vroeg onder de wol en morgen ziet het er weer anders uit!! Ga dingen doen die je echt leuk vind, ook al vind je dat er andere dingen moeten gebeuren (zoals het huishouden??). Laat lekker liggen, komt wel weer! Lucht je hart maar lekker en veel sterkte!

Liefs, Marcia mv Puck.

Lieve Jenneke

Het gaat met vallen en opstaan he, dat proces waar je nu inzit....... Ik wens je heel veel sterkte én weet: de aanhouder wint, jij komt er wel!!

Nogmaals, sterkte en succes en schop hier maar zo af en toe van je af. Het leven is niet alleen maar leuk, helaas....

Liefs
Susan

ps, gaat het vandaag weer wat beter?

Pppffff ja gelukkig gaat het vandaag weer wat beter, Edwin is zo lief geweest om zijn ouders te vragen vandaag op Ivar te passen zodat ik even een dag voor mezelf heb.
Hij belde net, Ivar was vanochtend ontzettend blij om opa en oma te zien (en zij ook natuurlijk!!), dus daar heb ik een goed gevoel bij gelukkig.

Vanochtend uitgeslapen, vannacht erg slecht geslapen door piekeren, hoesten, verstopte neus en keelpijn, en dat is zo lekker om zo af en toe eens te doen!!

Vanmiddag ga ik lekker aanklooien in huis, filmpje kijken, boek lezen etc.

Morgen weer werken en dan heb ik weer zoveel afleiding dat ik me bijna altijd "normaal" voel. Zondag vieren we Ivar zijn verjaardag (wordt dinsdag 1) dus zaterdag druk dagje met voorbereidingen.

We komen er wel!

Susan, bedankt voor je lieve berichtjes (ook in topic "verplicht maar 1 huishoud....")!!

Liefs Jenneke

Terug
Bovenaan