superspannend!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Weet nu dus wat jullie met NOD bedoelen

Mijn nod is 22 juli, moet dus wel even wachten, bah.

Nu zijn we net terug van vrienden, hebben 2 kindjes en nu vroeg die vriendin aan me: ben je zwanger? je ziet er zo stralend uit!!!!

Wist even niet wat ik moest zeggen, voel me ook wel anders, heb ook wat last van mijn borsten, maar dat kan ook ingebeeld zijn, nu ga je overal op letten.

Heb net nog even de test op www.babybrabbel.nl gedaan en ik heb een kans van 74% dat ik zwanger ben, spannend!!!!

Sluit me dus aan bij de rij wachtenden en we blijven gewoon doorklussen, ook niet vervelend

Klinkt idd erg spannend..hopelijk heeft je vriendin gelijk...Vergeet niet dat zo'n uitslag helemaal niks zegt..Had paar rondes terug ook alle kwaaltjes waardoor ik ervan overtuigd was dat ik alleen nog 'even' posi hoefde te testen..Ook op babybrabbel had ik n percentage van bijna 80% maar nee hoor...helemaal niks...

Wil niet zeggen dat t bij jou niks is..maar pin je niet al te vast op die uitslag want t zegt echt helemaal niks!! Lichaam kan n erge kwelgeest zijn..

Succes!!

xx

Spannend zeg!!!
Ik hoop voor je dat je ook echt zwanger bent.

Mijn test op babybrabbel.nl gaf aan dat ik een kans heb van 71% dat ik zwanger ben. Ik heb dan wel niet echt kwaaltejs, alleen moet ik veel plassen, en mijn borsten voelen af en toe gespannen, maar toch is het zo spannend!

Mijn nod is op 19 juli, dus nog even wachten...

Hee, lollifantje!

Ik wil graag reageren op je berichtje, maar ik krijg het niet gelezen....
Het zou natuurlijk ook aan mijn ogen kunnen liggen, maar volgens mij werkt de combinatie van lichtblauw op een witte achtergrond niet zo geweldig...
Alle respect voor de oogwonders die hier voor mij wel een reactie hebben gegeven, blijkbaar kunnen jullie het wel lezen.

zou het toch de ouderdom zijn.... of zwangerschapsblindheid...

Terug
Bovenaan