supersprong

Hoi hoi,
zo vertelde ik een tijdje terug dat Tyson nog niet stond en er ong helemaal geen zin in had..
Nou.. ik neem mn woorden terug

Hij wil niks anders als staan.. en als hij staat doet hij niks anders als bijv langs de tafel lopen..

het gaat nu wel erg snel .....

groetjes

Hey,

Hier ook supersprongen. Dani (8 maart) kon 2 weken geleden nog niet zelf gaan zitte. Dat kon ze opeens op zondag en de zaterdag erop dacht ze dat ze al kon gaan staan. Met wiebelbenen, maar toch. Ze wordt ook heel erg boos al het niet lukt.

Groetjes Patries

volgens mij moeten we maar vooral niet zeggen dat ze iets niet kunnen... iedere keer als ik me erop betrap dat swen iets nog niet doet, of zich ergens niet voor interessert... merk ik een tijdje later dat hij datgene juist geweldig vindt!

swen sjeest door de kamer met zijn rolator voor hem en afegelopen week stond hij zowaar 3 tellen alleen! tot hij het door had natuurlijk, toen zat hij op zijn kont! lang leve de airbag genaamd pamper!

Tja vorige week een loopwagen gekocht omdat ze met alles door de kamer schoof...niet loopt ze er vrolijk achter de kamer door. Pff, ze lijkt zo groot dan al..Het gaat inderdaad erg hard. De leidsters op het KDV zeiden al voor de grap, misschien loopt ze wel na de kerstvakantie...ik hoop het toch niet...hahaha

Terug
Bovenaan