Hoi Fleur,
Dat is weer balen zeg. Ik hoop zeker voor je dat je voor die tijd zwanger bent. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hier ging het ook ineens zonder hulp terwijl dat eigenlijk helemaal niet zou kunnen. Morgen mag ik voor de 1e echo. Wel vroeg maar omdat we al een tijdje in het traject zaten, mag ik al vroeg komen. Doen ze blijkbaar om het wat werkelijker te maken. Daarna krijg ik na een week of 2 er nog eentje om te kijken of het zich goed ontwikkelt en gaan ze naar het hartje kijken. Moet er nog wel erg aan wennen hoor. Is zo vreemd allemaal.
Wij baalden er ook goed van dat het allemaal niet zomaar leek te gaan lukken. En zeker die hormonen iedere keer. Reageerde daar best slecht op. We zijn relatief gezien niet eens zo heel lang bezig geweest. 1,5 jaar. Zijn er hier toch veel die al veel langer bezig zijn. En dan voel ik me toch wel een beetje schuldig dat het hier ineens wel spontaan gaat. Hebben natuurlijk ook wel de nodige ellende gehad.
Meid ik hoop echt dat het snel zo voor je mag zijn. Wij zouden eigenlijk een half jaar met alleen hormonen aan de gang gaan en in december beginnen met IUI.
Heel veel sterkte en succes.
Liefs Supertje