@supertje.

Wat leuk dat je er aan denkt. Zat er net aan te denken om een topic te openen, maar dat hoeft niet meer dan hahaah. Ik ben nu 16 weken en krijg volgende week de eerste pretecho. Mijn man zegt dat het een meid wordt en ik een jongen hahaha. (bij tjerk dacht ik een meid dus mijn instinct is niet al te best) Voor de rest voel ik me best goed. Heb wel veel last van de zwangerschapsreuma, maar krijg veel hulp van mijn moeder en manlief. Ben wel erg moe, maar dat had ik met tjerk ook. Groeien doe ik nog niet, maar ook dat verbaasd me niet. Ben nu 4 kilo kwijt. Bij tjerk raakte ik er eerst 6 kwijt en kreeg er 8 terug. Dus 2 kilo zwaarder dan aan het begin van de zwangerschap. Daar teken ik nu weer voor hoor. Hhahahaha. De zwangerschapskleding blijft lekker nog een paar maanden in de kast hoop ik.

Hoe is het met jullie huisje? Begint het al wat te vlotten? Het zit altijd wel ergens tegen maar dat hoort er bij hoor. Al enig idee wanneer jullie er eventueel al in kunnen?

ooh fijn dat het zo goed gaat!

waarschijnlijk begin volgend jaar dat we erin kunnen.
de kozijnen zitten erin en wat zijn ze mooi!!
de keuken komt maandag ook al. moeten we wel zelf plaatsen. en alicia's kamer is voor de helft al geschilderd. alle kamers zijn de schrootjes gelakt en er hoeft dan alleen nog maar geschilderd te worden. maar dat is ook zo klaar

Terug
Bovenaan