@supertje

A

Anoniem

Guest
Hey...

Toch eens even aan jou vragen, als Clomid expert-;)

Kan het echt zo zijn dat ik nu mijn eisprong heb??
Ik heb al buikpijn vrijdagavond, zaterdagavond, gisteren overdag ook en vandaag ook hele dag.
Gisteren ochtend een positieve ovutest en gisterenavond heel veel doorzichtig slijm, hele lange slierten. Sorry voor de bewoording.
Maar ik wil het zo graag en wil even van iemand bevestiging hebben.
Is het wel goed dat ik zoveel buikpijn heb en al zolang? Op internet lees ik alleen 'een dag' of 'een aantal uur'. Ik heb ook beide kanten pijn, is er dan kans op een tweeling?

Wat denk jij? Vandaag mijn 13de dag....

Alvast bedankt!

Hoi Mascha, ik breek even in:

Heb jij geen echo's tot aan je eisprong? Ikzelf slik Clomid op dag 5 tot 10 en daarna ga ik ongeveer 2x per week naar het zhuis voor een echo. Bekeken wordt steeds hoe groot de follikels zijn. Dat wordt gemonitord totdat ze bijna 20mm zijn door middel van deze zhuisbezoekjes: ik kan dus heel goed zien wanneer de eisprong ongeveer is! En ik voel het ook langdurig: 3 tot 4 dagen last van mijn buik en daarna is het opeens weg. Eisprong geweest dus :)

Bij die echo's zie je ook hoeveel follikels er rijpen. Vorige keer waren het er bij mij twee, dus idd kans op een tweeling. Nu is het er eentje. Bij het gebruik van Clomid is de kans op een tweeling wel iets groter.

Nou, ik hoop dat je er iets aan hebt. Doeg!

Liefs van Mar

Erg fijn dat je reageert!!!

Nee mij volgen ze niet omdat alles bij ons goed is. Alleen mijn eisprong niet. Ik heb pas 1 ronde Clomid gehad. Ze gaan ons pas volgen als het na een half jaar niet gelukt is. Volgens het zh hebben we nu evenveel kans als een gezond stel dat probeert om zwanger te raken. Ze willen het nog zo natuurlijk mogelijk laten verlopen, zonder teveel zh. Op zich begrijp ik het wel. En zitten we niet meteen dag in dag uit in het zh. Maargoed daarmee is natuurlijk mijn buikpijn niet over.
Bij jou voelt het dus ook langdurig? Ik vrijdagavond, zaterdagavond, gisteren en vandaag de hele dag. Een getalaanduiding van 0 tot 10 geef ik dit een 8 als pijnlijk. Best heftig dus. Op internet lees ik alleen een paar uur of hooguit 1 dag....dit wat ik voel kan dus wel een eisprong zijn? Ik begon dus te twijfelen omdat het zolang duurt die pijn.
Dan hoop ik dat het nu wel snel voorbij gaat toch?
Wil het dan zeggen dat ik aan beide kanten pijn heb dat er dan twee eitjes kunnen springen?
Op welke dag zit jij? Ik zit vandaag op dag 13 dus zou kunnen dat het mijn eisprong is. Miss lopen we
wel gelijk! Sorry voor zoveel vragen, maar ik vind het wel heel fijn om te horen allemaal.

Heel erg bedankt!!!

Ik heb dus nooit een eisprong gevoeld, dus geen idee hoelang je dat kunt voelen. Net als bij mar107 kreeg ik ook echo''s om de groei in de gaten te houden en bij 3 eitjes kreeg ik zelfs het advies om geen sex te hebben, ivm met meerlingen. (tweeling is nog te doen, met drie heb je toch een paar armen te kort) Het kan dus ook nog eens zo zijn dat je wel heel veel eitjes hebt. Ik zou persoonlijk toch even naar de poli bellen. Want ook met clomid kun je een hyperproductie krijgen. (niet het juiste woord geloof ik, maar je snapt wat ik bedoel) Met clomid heb je zeker kans op een tweeling, maar heel vaak groeide er bij mij maar 1 eitje goed. Rond dag 12 tot 15 zou in principe je eisprong plaats moeten vinden. Ook daarvoor vond ik de echo''s makkelijker. Het is namelijk bij mij ook wel eens dag 20 geweest.

Dus waag even een telefoontje naar de gyn, misschien dat ze toch even een echo kunnen maken. Ik had trouwens wel heel veel last van bijwerkingen van de clomid. Tot opvliegers en depressief gedrag toe. Dus het kan ook een bijwerking zijn van de clomid. Je hebt er niet zo heel veel aan zo, maar ik kan je alleen adviseren om even contact te zoeken met het ziekenhuis. Daar zijn ze tenslotte voor.

Heel erg bedankt voor het reageren. Ik heb nog steeds buikpijn. Ik denk inderdaad dat het verstandig is straks even te bellen met het telefonisch spreekuur, mocht het rond elf uur nog zo erg zijn.

Heel erg bedankt!!!!

Ben benieuwd wat ze zeggen daar.

Laat je het even weten? Sterkte!

Ik heb niet meer gebeld meiden want de buikpijn zakt aanzienlijk. Het scherpe is ervan af. Dan hoef ik niet te bellen vind ik zelf. Als we voor de uitslag van de bloedtest gaan dan vraag ik meteen of deze buikpijjn het gevolg was van een eisprong.
Ik neem aan dat nu mijn ei dus gesprongen is.....

Bedankt voor het meeleven!!! X

Terug
Bovenaan